سفر پمپئو به فلسطین اشغالی و گفت‌وگو درباره ایران

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد مایک پمپئو روز ۲۴ اردیبشهت ماه به فلسطین اشغالی خواهد رفت و درباره کرونا و مسائل امنیتی و منطقه‌ای مرتبط با نفوذ ایران گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره مسائل مختلف از جمله ایران به فلسطین اشغالی سفر می‌کند.

در این بیانیه آمده است پمپئو روز ۱۳ ماه می (۲۴ اردیبشهت) به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد و قرار است در آنجا با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز، رئیس ائتلاف آبی و سفید دیدار کند.


بیشتر بخوانید: ارسال نامه نمایندگان کنگره آمریکا به پمپئو درباره ایران

حمایت رژیم صهیونیستی از دعوت آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران


در این بیانیه همچنین ادعا شده است که وزیر خارجه آمریکا در این سفر درباره تلاش‌های واشنگتن و تل‌آویو برای مبارزه با کرونا و مسائل امنیتی و منطقه‌ای مرتبط با نفوذ مخرب ایران گفت‌وگو خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: «تعهد آمریکا به اسرائیل هیچ‌گاه قوی‌‌تر از دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ نبوده است. ایالات متحده و اسرائیل با همدیگر در برابر تهدیدها در برابر امنیت و رفاهمان خواهند ایستاد. در مقاطع چالش‌‌انگیز ما در کنار دوستانمان هستیم و دوستانمان هم در کنار ما هستند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار