ترامپ بار دیگر سی‌ان‌ان را دروغگو خواند

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه جدال همیشگی خود با رسانه‌های این کشور با انتشار پیامی توئیتری مجددا سی‌ان‌ان را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری خبر رسانه‌ها مبنی بر اینکه در تماسی تلفنی به شدت بر سر مدیر ستاد انتخاباتی‌اش فریاد زده که چرا در نظرسنجی‌ها از جو بایدن، رقیب انتخاباتی خود عقب افتاده است، رد کرد و نوشت: «فقط اخبار جعلی. سی ان ان به دروغ گزارش می‌دهد که من اخیراً بر سر مدیر تبلیغات انتخاباتی خودم بر سر مزخرفات فریاد زده‌ام. در واقع، او در حال انجام کار بزرگی است، من هیچ وقت بر سر او فریاد نکشیدم (سال‌ها با من بوده است از جمله در پیروزی سال ۲۰۱۶) و قصد این کار (فریاد کشیدن بر سر او) را ندارم. فقط اخبار جعلی!»

پیش از این خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه ترامپ از مدیر ستاد انتخاباتی‌اش به شدت عصبانی است؛ چرا که وی طبق نظرسنجی ها، از بایدن عقب افتاده است.

با توجه به نتایج نظرسنجی‌ها و افزایش نارضایتی از عملکرد ترامپ در موضوع کرونا، شرایط برای او در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر دشوار‌تر خواهد شد. به نظر می‌رسد، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها می‌تواند به سادگی از این شرایط به سود خود بهره ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
بالا بریم پایین بیایم ترامپ رئیس جمهوره چون پشتش به اسرائیل گرمه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۲۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیگ به دیگ میگه روت سیاه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۲۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیگ به دیگ میگه روت سیاه .
آخرین اخبار