جدیدترین خبر‌ها از شیوع جهانی کووید-۱۹/ شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به بیش از ۲۰ هزار نفر افزایش پیدا کرد

تاکنون بیش از ۳ میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون بیش از ۳ میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس همه‌گیر کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند و از این ویروس جان بیش از ۲۱۰ هزار نفر را گرفته است.

برخی کشور‌های اروپایی مانند یونان و همچنین اسپانیا، ایتالیا و فرانسه که جزو کانون‌های اصلی شیوع این ویروس در قاره سبز بودند محدودیت‌ها به تدریج کاهش پیدا می‌کند.

آخرین آمار و اطلاعات مربوط به شیوع ویروس کرونا جهان را در اینجا پیگیری کنید:

شمار قربانیان کرونا در فرانسه به بیش از ۲۴ هزار نفر رسید

وزارت بهداشت فرانسه از افزایش شمار قربانیان کرونا در این کشور به بیش از ۲۴ هزار نفر خبر داد.

با جان باختن ۴۲۷ نفر دیگر در این کشور بر اثر کرونا طی شبانه‌روز گذشته، شمار قربانیان به ۲۴ هزار و ۸۷ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
شمار قربانیان انگلیس به بیش از ۲۶ هزار نفر رسید

انگلیس آمار قربانیان کرونا را مورد بازبینی قرار داده و اکنون با افزوده شدن ۳ هزار و ۸۱۱ مورد دیگر، شمار قربانیان در این کشور به بیش از ۲۶ هزار نفر رسیده است.

۴ سال پیش
افزایش شمار مبتلایان کرونا در ترکیه به بیش از ۱۱۴ هزار نفر

شیوع ویروس کرونا در ترکیه همچنان روندی صعودی دارد و طی شبانه‌روز گذشته حدود ۳ هزار نفر دیگر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند.

در حال حاضر شمار قربانیان ویروس کرونا در ترکیه به ۲ هزار و ۹۹۲ نفر و مبتلایان به ۱۱۴ هزار و ۶۵۳ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش
آمار جدید مرگ و میر کرونا در ایتالیا

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ایتالیا، ۳۲۳ مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند، بدین ترتیب شمار جان باختگان این ویروس در این کشور به ۲۷۶۸۲ نفر رسیده است.

همچنین ۲۰۸۶ نفر طی مدت زمان مشابه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. تاکنون ۲۰۳۵۹۱ ایتالیایی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

۴ سال پیش
بهبود حال پیرترین بیمار کرونایی در قزاقستان

پیرترین فرد مبتلا به ویروس کرونا در قزاقستان با ۱۰۰ سال سن توانست سلامتی خود را بدست آورد.

تاکنون پزشکان قزاقستان ۷۷۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا را درمان کرده‌اند.

۴ سال پیش
تبعات اقتصادی شیوع کرونا نیمی از مردم آمریکا را متاثر کرده است

نظرسنجی ان پی آر/ پی بی اس نیوز آور/ ماریست نشان داد ۵۰ درصد از آمریکایی ها، به استثنای افراد بازنشسته و غیر شاغل، می‌گویند که آن‌ها یا دستکم یک نفر از خانواده شان به دلیل همه گیری ویروس کرونا کار خود را از دست داده یا میزان کار آن‌ها کاهش یافته است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد با مثبت شدن ۱۱۰ نمونه جدید مشکوک به ویروس کرونا، تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در این کشور به ۱۹۳۹ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
رومانی به ایتالیا ماسک اهدا کرد

دولت رومانی به منظور کمک به ایتالیا در مقابله با ویروس کرونا، یک هواپیمای حامل تعداد ۹۰ هزار ماسک تنفسی از نوع FFP ۲ به این کشور ارسال کرد.

۴ سال پیش
آخرین آمار اسپانیا

وزارت بهداشت اسپانیا امروز چهارشنبه اعلام کرد شمار مبتلایان به کرونا در این کشور از ۲۱۰ هزار و ۷۷۳ نفر در روز سه‌شنبه، به ۲۱۲ هزار و ۹۱۷ نفر رسید.

بنا بر اعلام این وزارتخانه، شمار جانباختگان کرونا در این کشور نیز از ۲۳ هزار و ۸۲۲ نفر به ۲۴ هزار و ۲۷۵ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
ادامه تعطیلی مدارس ترکیه

وزیر آموزش و پرورش ترکیه اعلام کرد تعطیلی مدارس این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا تا ۳۱ ماه مه ادامه دارد.

۴ سال پیش
آخرین آمار روسیه

روسیه در ۲۴ ساعت گذشته پنج هزار و ۸۴۱ مورد جدید ابتلا به کرونا را گزارش کرد بدین ترتیب شمار مبتلایان در این کشور به ۹۹ هزار و ۳۹۹ نفر رسید.

۴ سال پیش
جدول| آخرین آمار مبتلایان، جان‌باختگان و بهبودیافتگان

جدیدترین خبر‌ها از شیوع جهانی کووید-۱۹/ شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به بیش از ۲۰ هزار نفر افزایش پیدا کرد

۴ سال پیش
آخرین آمار ترکیه

بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، ترکیه در صدر آمار کشور‌های آسیایی از لحاظ تعداد مبتلایان به بیماری کووید -۱۹ قرار دارد. طبق آمارهای جدید کل موارد ابتلا در ترکیه ۱۱۴ هزار و ۶۵۳ نفر و آمار جان‌باختگان ۲ هزار و ۹۹۲ است. شمار بهیودیافتگان نیز ۳۸ هزار و ۸۰۹ نفر اعلام شده است.

۴ سال پیش
۲۲ مورد جدید ابتلا در چین

چین از ۲۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر داد. در آمار امروز این کشور هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

۴ سال پیش
آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت

بر اساس جدیدترین آمار سازمان جهانی بهداشت، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۳ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۴۷۱ نفر رسید. از این تعداد ۲۱۸ هزار و ۲۴ نفر جان باخته و ۹۵۹ هزار و ۲۱۲ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

جدیدترین خبر‌ها از شیوع جهانی کووید-۱۹/ شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به بیش از ۲۰ هزار نفر افزایش پیدا کرد

۴ سال پیش
آخرین آمار آلمان

موسسه رابرت کخ آلمان اعلام کرد این کشور روز چهارشنبه یک هزار و ۳۰۴ مورد جدید ابتلا به کرونا را در این کشور گزارش کرد و شمار جان‌باختگان کرونا در این کشور نیز در مقایسه با روز گذشته ۲۰۲ نفر افزایش داشته است.

به موجب این گزارش، شمار مبتلایان به کرونا در آلمان هم اکنون به ۱۵۷ هزار و ۶۴۱ نفر رسیده و شش هزار و ۱۱۵ نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

۴ سال پیش
قربانیان کرونا در آمریکا از تلفات جنگ ویتنام فراتر رفت

طبق آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، با فوت بیش از ۲ هزار نفر دیگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان‌باختگان بر اثر شیوع کرونا در آ‌مریکا به ۵۸ هزار و ۳۵۵ نفر افزایش یافت.

مجموع نظامیان آمریکایی که در جنگ ویتنام کشته شدند، ۵۸ هزار و ۲۲۰ نفر بوده است.

۴ سال پیش

در لبنان با افزوده شدن ۷ نفر دیگر به جمع مبتلایان به ویروس کرونا، آمار کلی مبتلایان به ۷۱۷ نفر رسید. در لبنان نیز تاکنون ۲۴ نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان دادند.

۴ سال پیش

در مغرب با ثبت ۱۲۶ مورد دیگر از مبتلایان، آمار کلی به ۴ هزار و ۲۴۶ نفر رسید. آمار مرگ ناشی از کرونا در این کشور ۱۶۳ نفر اعلام شده است.

 

۴ سال پیش

در بحرین ۸۷ نفر دیگر به آمار مبتلایان افزوده شدند و آمار کلی مبتلایان به ۲ هزار و ۸۱۰ نفر رسید. آمار مرگ کرونایی در بحرین نیز هشت نفر اعلام شد.

 

۴ سال پیش

در امارات با ثبت ابتلای ۵۴۱ نفر دیگر، آمار کلی به ۱۱ هزارو ۳۸۰ نفر رسید. آمار مرگ کرونایی در این کشور نیز ۸۹ نفر اعلام شده است.

 

۴ سال پیش

وزارت بهداشت کویت با اعلام ۱۵۲ مورد ابتلای جدید، آمار کلی مبتلایان در کشور را ۳ هزار و ۴۴۰ نفر اعلام کرد، در این کشور ۲۳ نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان دادند.

 

۴ سال پیش

در قطر با ثبت ابتلای ۶۷۷ نفر دیگر آمار کلی مبتلایان به ۱۱ هزار و ۹۲۱ نفر رسید. آمار مرگ ناشی از کرونا در قطر به ده نفر رسیده است.

 

۴ سال پیش
افزایش شمار مبتلایان عربستان به بیش از ۲۰ هزار

در عربستان ۱۲۶۶ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مبتلا شده‌اند که ۲۳ درصد آن‌ها از اتباع عربستان و ۷۷ درصد دیگر از اتباع دیگر کشور‌هایی هستند که در عربستان اقامت دارند.

با افزوده شدن مبتلایان جدید، آمار کلی مبتلایان در عربستان به ۲۰ هزار و ۷۷ نفر رسید که در این میان حال ۱۱۸ نفر وخیم اعلام شده است.

 

 

۴ سال پیش
آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت

بر اساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت، ۳۱۳۸۳۶۹ نفر به بیماری کووید ۱۹ (کرونا) مبتلا شده اند که از تعداد،۲۱۷۹۸۳ نفر جان خود را از دست داده اند.  

۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
روش زندگیتون رو عوض کنید تمامی موارد ایمنی و بهداشتی فردی و اجتماعی را رعایت کنید با رعایت حد فاصله اونوقت کرونا که خوبه پدر و پدر جد و اولاد کرونا هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند و به راحتی به فعالیتهای اقتصادیتون ادامه دهید با توکل برخداوند جل جلاله فقط بی خیالش نشید که همون موقع که بی خیالش شدیت میاد سراغتون خفتون میکنه کرونا رو شوخی نگیرید و بی خیالش نشید روش زندگیاتون رو عوض کنید و ازش نترسید خودش کم کم خسته میشه از مقاومت شما گورشو گم میکنه میره .والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار