خودکشی یکی از پزشکان بیمارستان نیویورک

یک پزشک ارشد آمریکایی که در بیمارستانی در نیویورک مشغول به مداوای بیماران مبتلا به ویروس کرونا بود، خودکشی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، «لورنا برین» پزشک ارشد و رئیس بخش اورژانس بیمارستان آلن در منهتن نیویورک پس از مدت‌ها فعالیت در این بیمارستان در زمان شیوع ویروس کووید-۱۹ دست به خودکشی زد.

خانواده این پزشک آمریکایی می‌گویند دخترشان به دلیل آنکه روز‌های متمادی از او خواسته شده بود در بیمارستان کار کند دست به این کار زده است. دکتر فیلیپ برین، پدر لورنا، در خصوص مرگ دخترش گفت «سعی می‌کرد کارش را انجام دهد و این سبب مرگ او شد.»

بنا به گفته فیلیپ برین، لورنا در این دوران، خود نیز به کرونا مبتلا شد، اما بعد از یک هفته و نیم به کار بازگشت. اما بیمارستان مجددا او را به خانه فرستاد. او سابقه بیماری روانی نداشته است. اما آخرین باری که با پدرش صحبت کرده گفته است دیدن افرادی که بر اثر ابتلا به این بیماری مدام در حال جان سپردن هستند که حتی برخی از آن‌ها پیش از خارج شدن از آمبولانس جان می‌دهند بسیار وحشتناک است.

لورن ۴۹ ساله که از کار کردن در بیمارستان و در بخش بیماران کرونایی خسته شده بود روز یکشنبه دست به خودکشی زد و آخرین قربانی کرونا در میان کادر پزشکی ایالت نیویورک تا به امروز شد. دو روز پیش از آن نیز یک فرد که دیگر تحمل دیدن آمار بالای قربانیان کرونا را نداشت با اسلحه پدرش به زندگی خود پایان داد. جان موندل ۲۳ ساله در مرکز تماس‌های اضطراری ۹۱۱ مشغول به کار بود.

متخصصان بهداشت روان به نیویورک پست گفتند استرس پس از این بیماری همه‌گیر در حال تبدیل شدن به یک بحران واقعی در سراسر جهان است.

تاکنون ۵۶ هزار آمریکایی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند. ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از این آمار مربوط به ایالت نیویورک است و تقریبا یک‌سوم از موارد ابتلا نیز متعلق به همین ایالت است. نیویورک با هشت میلیون و ۳۰۰ هزار نفر پر جمعیت‌ترین شهر آمریکا به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف ظهور کن تمام مردم دنیا درمانده شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر این ویروس کار دست انسان باشه خدا لعنتش کنه
آخرین اخبار