جدیدترین اخبار جهان درباره کرونا/ آمریکا، اروپا و آسیا به ترتیب بیشترین تعداد مبتلایان را دارند

جدیدترین خبرها درباره وضعیت کشورهای آلوده به ویروس کرونا و شمار مبتلایان جهانی را در این گزارش بخوانید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین آمارها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا صبح روز سه‌شنبه نشان می‌دهد، تاکنون سه میلیون و ۶۴ هزار و ۸۳۰ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این میان ۲۱۱ هزار و ۶۰۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آمریکا با دارا بودن بیش از یک میلیون مبتلا به ویروس کرونا در صدر جدول کشورهای آلوده قرار دارد. پس از آن به ترتیب کشورهای اروپایی اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس بالاترین شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ را دارند. ترکیه و ایران نیز در رده هفتم و هشتم جدول کشورهای آلوده به ویروس کرونا حضور خود را تثبیت کرده‌اند.

جدیدترین خبرها درباره وضعیت کشورهای آلوده به ویروس کرونا و شمار مبتلایان جهانی را در زیر بخوانید:

خبرگزاری شهاب اعلام کرد چین ۵۰ هزار کیت تشخیص کرونا به فلسطین ارسال کرد که تنها ۱۵۰۰ عدد از آن به غزه رسید.

۴ سال پیش
۹۰ درصد آمریکایی‌ها نگران فروپاشی اقتصادی به دلیل کرونا هستند

نظرسنجی انجام شده توسط «آکسیوس/ایپسوس» در آمریکا نشان می‌دهد که ۹۰ درصد از مردم این کشور نگران فروپاشی اقتصادی به دلیل شیوع ویروس کرونا هستند.

۴ سال پیش
نخست‌وزیر ایتالیا: کشور در شرایط بحرانی است

جوزپه کونته، نخست‌وزیر ایتالیا اعلام کرد این کشور در شرایط بحرانی است و شرایط برای بازگشت به حالت عادی وجود ندارد.

نخست‌وزیر ایتالیا گفت: «ما اکنون در حال تمرکز بر مرحله دوم طرح مقابله با ویروس کرونا هستیم. مرحله دوم، مرحله همزیستی با ویروس، نه مرحله آزاد شدن از ویروس. با بی احتیاطی، منحنی کنترل همه گیری ویروس از دستمان خارج خواهد شد.»

جوزپه کونته افزود: «پس از تاریخ ۴ مه، محدودیت‌هایی را نیز در تاریخ ۱۸ مه (۲۹ اردیبهشت) و اول ژوئن امسال (۱۲ خرداد ۹۹) اعمال خواهیم کرد. اکنون زمان تسلیم شدن نیست. اکنون زمان آزادی همه نیست.»

۴ سال پیش
کاهش ۱۶ درصدی بازدهی اقتصادی آلمان در بحبوحه شیوع کرونا

ارزیابی‌های انجام شده از سوی موسسه «ایفو» که با تحقیقات از ۸ هزار و ۸۰۰ شرکت آلمانی در زمینه‌های مختلف انجام شده است، نشان می‌دهد که بازدهی اقتصادی آلمان در بحبوحه شیوع کرونا و تعطیل شدن مشاغل در این کشور، با کاهشی ۱۶ درصدی مواجه شده است.

۴ سال پیش
تعدیل ۱۲ هزار کارمند شرکت هواپیمایی انگلیس

شرکت هواپیمایی انگلیس (بریتیش ایرویز) در نظر دارد به علت وضعیت بد اقتصادی ناشی از کرونا ۱۲ هزار کارمند خود را تعدیل کند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد با شناسایی ۸۱ نفر دیگر، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به یک هزار و ۹۲۸ نفر رسید.

همچنین با جان باختن ۲ نفر دیگر شمار قربانیان کرونا عراق به ۹۰ نفر رسید و تا این لحظه یک هزار و ۳۱۹ نفر نیز بهبودی خود را بازیافته اند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت ترکیه اعلام کرد ۹۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت اخیر جان خود را از دست داده‌اند، بدین ترتیب شمار جان باختگان این ویروس در ترکیه به ۲ هزار و ۹۹۲ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش

به گزارش وزارت بهداشت انگلیس، ۵۸۶ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت اخیر جان خود را از دست داده‌اند، بدین ترتیب شمار جان باختگان این ویروس در انگلیس به ۲۱ هزار و ۶۷۸ نفر رسید.

۴ سال پیش
نابودی ۳۰ هزار فرصت شغلی در صنعت نفت و گاز انگلیس به خاطر کرونا

شرکت صنعت نفت و گاز انگلیس اعلام کرد که ممکن است طی سال جاری و در پی شیوع ویروس کرونا در این کشور، ۳۰ هزار فرصت شغلی از بین برود.

همچنین گفته شده که افت قیمت شدیدی که در حوزه نفتی ایجاد شده ضربه مهلکی به این صنعت و اقتصاد انگلیس وارد خواهد کرد و چشم انداز در حوزه بازار نفت و گاز در مقایسه با دو ماه گذشته بسیار ناامید کننده است.

۴ سال پیش

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با انتشار بیانیه‌ای از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در میان کارکنان خود خبر داد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بین کارکنان پنتاگون به ۶ هزار و ۶۴۸ نفر افزایش یافت که از این تعداد ۲۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

۴ سال پیش

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، ضمن بیان این مطلب که این کشور با مرحله دشوار پاندمی کرونا مواجه است، خواستار تمدید محدودیت‌های خانگی تا روز ۱۱ مه شد.

۴ سال پیش
آمار جدید مبتلایان به کرونا در هند

وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند اعلام کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۲۹ هزار و ۹۷۴ نفر رسیده است.

از این تعداد هفت هزار و ۲۷ نفر از بیمارستان مرخص شدند و ۹۳۷ نفر نیز جان باختند.

۴ سال پیش
آمار جدید مبتلایان در قطر

وزارت بهداشت قطر اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور ۶۷۷ نفر دیگر افزایش یافت و به ۱۱ هزار و ۹۲۱ نفر رسید.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان کرونا در قاره سیاه به بیش از ۳۳ هزار نفر رسید

دفتر سازمان جهانی بهداشت در آفریقا امروز سه شنبه اعلام کرد شمار مبتلایان ویروس کرونا در قاره سیاه به بیش از ۳۳ هزار نفر رسیده است که از این تعداد ۱۴۵۶ تن جان باخته اند.

۴ سال پیش
شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در اسپانیا به بیش از ۲۱۰ هزار نفر رسید

وزارت بهداشت اسپانیا اعلام کرد تعداد کل موارد آلودگی به ویروس کرونا در این کشور روز سه شنبه به ۲۱۰ هزار و ۷۷۳ مورد رسید.

تعداد کل موارد آلودگی به ویروس کرونا در اسپانیا روز دوشنبه ۲۰۹ هزار و ۴۶۵ مورد بود.

وزارت بهداشت اسپانیا روز سه شنبه از کاهش موارد مرگ و میر روزانه در این کشور خبر داد و اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۱ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند.

بنا بر اعلام این منبع، شمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در اسپانیا تا کنون به ۲۳ هزار و ۸۲۲ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت سوییس اعلام کرد تاکنون ۲۸ هزار و ۹۱۳ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد هزار و ۶۶۵ نفر جان باخته‌اند. براساس گزارش وزارت بهداشت سوییس حدود ۲۲ هزار بیمار نیز بهبود یافته‌اند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت فیلیپین از ۱۸۱ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. این وزارتخانه همچنین از جان باختن ۱۹ نفر دیگر بر اثر ویروس کرونا در فیلیپین خبر داد.

 

۴ سال پیش

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در ۳۳ ولایت افغانستان به ‌هزار و ۸۲۸ نفر رسیده است.

کابل، هرات، قندهار و بلخ بیشترین افراد مبتلا به کرونا را دارند.

۴ سال پیش

با ثبت ۶ هزار و ۴۱۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روسیه، شمار کل مبتلایان در این کشور از ۹۳ هزار نفر فراتر رفت و به ۹۳ هزار و ۵۵۸ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش
لغو محدودیت‌های شدید در سراسر اتریش

«رودلف انشوبر» وزیر بهداشت اتریش گفت محدودیت‌های شدید درخصوص خروج از خانه از امروز در سراسر کشور لغو می‌شود و بجای آن خارج شدن از خانه با حفظ حداقل یک متر فاصله فیزیکی با دیگران اجرا می‌شود.

وزیر بهداشت اتریش با اشاره به کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور تاکید کرد: تجمع و راهپیمایی تا ۱۰ نفر و مراسم تدفین حداکثر با حضور ۳۰ نفر امکانپذیر است.

این مقررات جدید تا پایان ماه ژوئن به اجرا در می‌آید.

۴ سال پیش
عربستان همچنان در صدر فهرست کشور‌های عربی درگیر ویروس کرونا قرار دارد

عربستان با ۱۸ هزار و ۸۱۱ مبتلا به ویروس کرونا در میان کشور‌های عربی از نظر شمار مبتلایان همچنان در صدر قرار دارد. شمار جان باختگان در این کشور نیز به ۱۴۴ نفر افزایش یافته است.

در الجزایر شمار مبتلایان به کرونا به ۳ هزار و ۵۱۷ نفر افزایش یافت و شمار فوتی‌های کرونا به ۴۳۲ نفر رسید. شمار قربانیان کرونا در مصر ۳۳۷ نفر اعلام شد و شمار افراد مبتلا نیز به ۴ هزار و ۷۸۲ نفر افزایش یافت. در سودان هم شمار مبتلایان به کرونا به ۲۷۵ نفر و شمار جان باختگان به ۲۲ نفر رسید.

۴ سال پیش

اداره آموزش و پرورش نیویورک اعلام کرد تاکنون ۶۸ تن از کارکنان خود را بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از دست داده است.۲۸ نفر از این افراد معلم، ۲۵ نفر کارشناسان حرفه‌ای، سه نفر کارمندان دفتری، دو مدیر، دو ناظم و دو کارمند خدمات تغذیه‌ای از جمله این افراد هستند.

مدارس نیویورک تا پایان سال تحصیلی تعطیل اعلام شده و دانش آموزان از راه دور آموزش می‌بینند.

۴ سال پیش
افزایش شمار قربانیان کرونا در فلسطین اشغالی

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۵۵۵۵ نفر خبر داد.

این وزارتخانه تاکید کرد که تاکنون از این تعداد ۲۰۴ نفر فوت شدند.

همچنین حال ۱۲۶ نفر از مبتلایان وخیم گزارش شده است.

۴ سال پیش

تعداد کل مبتلایان در کره جنوبی در سیری نزولی به ۱۰۷۵۲ نفر و تعداد کل فوتی‌های آن نیز به ۲۴۴ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان در آلمان به ۱۵۶ هزار و ۳۳۷ نفر رسید

موسسه رابرت کخ آلمان اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور با هزار و ۱۱۴ نفر افزایش به ۱۵۶ هزار و ۳۳۷ نفر رسید.
بر اساس اعلام این موسسه، شمار فوتی‌ها هم ۱۶۳ نفر افزایش یافت و در مجموع به پنج هزار و ۹۱۳ نفر رسید.

۴ سال پیش
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در چین

مقامات چینی روز سه‌شنبه اعلام کردند شب گذشته شش مورد جدید آلوده به ویروس کرونا را در سرزمین چین شناسایی کردند، اما هیچ مورد مرگ جدید ناشی از ویروس کرونا ثبت نشده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین در گزارش روزانه خود اعلام کرد سه مورد از موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا افرادی هستند که از خارج از چین وارد این کشور شده‌اند.

طبق اطلاعات مقامات چین، ویروس کرونا ۸۲ هزار و ۸۱۶ نفر را در سرزمین چین آلوده کرده است که به مرگ ۴ هزار و ۶۳۳ نفر منجر شده است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت مکزیک از شناسایی ۸۵۲ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا و ۸۳ مورد جدید مرگ بر اثر این ویروس در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در مکزیک به ۱۵ هزار و ۵۲۹ مورد و شمار موارد مرگ بر اثر بیماری کووید-۱۹ در این کشور به یک هزار و ۴۳۴ مورد رسیده است.

دولت مکزیک اعلام کرده است تعداد واقعی افراد آلوده به ویروس کرونا از موارد تایید شده به طور قابل توجهی بیشتر است.

۴ سال پیش
وضعیت در برزیل بحرانی است

برزیل در میان کشور‌های با بیشترین آمار تلفات ناشی از کرونا در جهان قرار گرفته است بطوریکه طی شبانه‌روز گذشته ۳۸۸ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و تعداد کل موارد فوتی کرونا در این کشور هم به ۴۵۴۳ نفر رسیده است.

سائوپائولو با ثبت ۲۱۶۹۶ مورد ابتلا و ۱۸۲۵ فوت ناشی از کرونا بالاترین میزان جان‌باختگان را در مقایسه با سایر استان‌های برزیل به خود اختصاص داده است.

۴ سال پیش

نیروی دریایی آمریکا گزارش داد ابتلای دستکم ۴۷ نفر از ملوانان ناوشکن «یو ‌اس‌اس کید» به کرونا تایید شده است. تا کنون از ۴۵ درصد از پرسنل این ناو تست ابتلا به کرونا گرفته شده است.

۴ سال پیش
آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا هفت رقمی شد

براساس گزارش سایت «worldometers» تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از یک میلیون نفر رسیده است. همچنین تعداد جان‌باختگان نیز در این کشور بیش از ۵۶ هزار تن است.

۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۱۵:۵۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چراباوجودی که همه میدونن این ویروس چقدواگیری بالاداره،توکشورماوضع به حالت عادی برگشته..جون مردم که توپ نیس باهاش بازی بشه
Iran (Islamic Republic of)
Zabanderaz
۲۲:۱۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایا تو به رفتار درست امر فرمودی در کتاب حکیم ومردم را از رفتار غلط برحذر داشتی که باعث میشود عذاب مقیم نازل شود ،
اما گوش ما مردم از شنیدن قران تو و فهم وعمل درست به ان بسته است ،پس عذاب مقیم تو بر ما وکل جهان نازل شد ،ای وای بر ما اصلاح ناپذیران غلط کار که هنوز بر رفتار غلط گذشته اصرار داریم ،حقمان است که چنین گرفتار شویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
چراایران هنوز دربالای جدول کرونا قرار داره!؟!؟ مسؤلین خیلی ادعای پیشرفت درکاهش کرونا دارند، باومود چنین سیاستهایی که مردم راوارد خیابانها وادارات وووو کرده!! مسلما آمار پایین نخواد آمد، خلاصه همه ی سیاستهای دولت درهرزمینه ایی به ضرر مردم وبه نفع دولت بوده!!؟؟ ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی جالبه آمار دنیا بحرانی هست آمار خودمون خوش و خرم.
یک بام و دو هوای دولت تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
چقدر این کشورهای به اصطلاح پیشرفته در برابر بحران اسیب پذیر بودن
آخرین اخبار