کمیته بین‌المللی المپیک: پکن برای المپیک ۲۰۲۲ یک فرصت ویژه به دست آورده است

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در گزارشی به بررسی برگزاری رقابت‌های المپیک زمستانی پکن پرداخت.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون اسکی، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد به تعویق افتادن بازی‌های المپیک تابستانی و فاصله ۵ ماهه این رویداد تا المپیک زمستانی ۲۰۲۲ یک فرصت ویژه و پر از هیجان برای جهان به وجود می‌آورد.

پیش از این نیز مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ اعلام نموده‌اند، آمادگی کاملی را برای برگزاری المپیک زمستانی در فاصله اندکی پس از المپیک تابستانی دارند.

کریستوف دوبی مدیر اجرایی بازی‌های المپیک نیز با اشاره به موضوع نزدیکی غیرمعمول المپیک تابستانی توکیو ۲۰۲۰ و المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ که در فاصله زمانی پنج ماه از یکدیگر برگزار می‌شود، معتقد است که این یک "فرصت عالی" برای هیجان هرچه بیشتر است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به فرصت باقی مانده تا المپیک توکیو، در شرایطی قرار می‌گیریم که ژاپن پیگیری‌های بی‌نظیری را انجام خواهد داد و درست بعد از هیجان المپیک توکیو چند ماه بعد المپیک پکن را برگزار می‌کنیم؛ بنابراین ما واقعاً اعتقاد داریم که این یک شرایط ویژه بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ است.

مدیر اجرایی بازی‌های المپیک افزود: ما با کمیته برگزار کننده و همچنین با شرکای خود در مورد چگونگی بهره‌برداری حداکثری از این فرصت توافقات خوبی انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار