سند جهش تولید استان زنجان تنظیم و نهایی می‌شود

استاندار زنجان گفت :سند جهش تولید استان زنجان تنظیم و نهایی می‌شود.

سند جهش تولید استان زنجان تنظیم و نهایی می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،استاندار زنجان با حضور در واحد‌های تولیدی توتیای فرد زنجان، مانع‌تراشی در مسیر جهش تولید، ممنوعقالب صنعتگر زنجان، گچ ایده‌آل و آنا کیمیا منگنز ضمن بازدید از این واحد‌ها از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات موجود در این واحد‌ها قرار گرفت.

در ادامه، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان در محل شرکت آنا کیمیا منگنز برگزار و موانع و مشکلات واحد‌های مذکور در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت که مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری، حفاظت محیط زیست، امور مالیاتی و ثبت اسناد و املاک، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای، رییس سازمان جهاد کشاورزی و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان، نظرات و پیشنهادات خود را نسبت به موارد مطروحه بیان کردند.

استاندار زنجان با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان جهش تولید گفت: ظرف ۲ هفته آینده، سند جهش تولید استان زنجان تنظیم و نهایی می‌شود که در دستور کار سال جاری مدیران قرار خواهد گرفت.

حقیقی افزود: یکی از مهمترین نکاتی که در این سند بر آن تاکید می‌شود این است که باید خود را ملزم به اجرای مصوبات کنیم، زیرا تمام مصوبات با پیشنهادات، تفاهم و اعلام نظر مدیران به تصویب می‌رسند.

او تاکید کرد: وقتی پیشنهادات با تفاهم و تعامل به تصویب می‌رسند باید اجرا شوند.

استاندار زنجان افزود: همچنین برخی از مصوبات بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط صاحبان صنایع و واحد‌های تولیدی، تصویب می‌شوند لذا انتظار می‌رود واحد‌ها نیز اطلاعات مستند، صحیح و دقیق در اختیار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار دهند تا اجرای مصوبات در آینده با مشکل، مواجه نشود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.