باپیگیر های مجدانه دستگاه قضایی استان زنجان؛

از تعطیلی ۲۲ واحد تولیدی در استان جلوگیری شد

از ابتدای سال ۹۸ بیش از ۴۰۰ کارگر واحد‌های تولیدی تعطیل شده با پیگیری‌های ستاد استانی اقتصاد مقاومتی به سر کار بازگشته اند.

در سال گذشته از تعطیلی ۲۲ واحد تولیدی در استان جلوگیری شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در تشریح اقدامات و عملکرد دبیرخانه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه گفت: از ابتدای سال ۹۸ همزمان با افزایش فشار‌های اقتصادی به تولیدکنندگان، فعالین حوزه صنعت و اقتصادی کشور و افزایش مراجعات و درخواست‌ها از خدمات این ستاد، بحمدالله توفیقات خوبی بدست حاصل شده است.

او با بیان اینکه در خصوص احیای واحد‌های اقتصادی و رفع موانع تولید، ستاد استانی اقتصاد مقاومتی با تشکیل جلسات منظم و پیگیری‌های مستمر در جهت تحقق اهداف قوه در این زمینه افزود: فعال سازی شرکت‌ها و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های فعال مشکل دار، بازدید از واحد‌های صنعتی استان، مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله فعالیت‌های این ستاد طول یکسال گذشته بود .

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون ۴ واحد تولیدی بزرگ با بیش از ۴۰۰ کارگر با پیگیری‌های ستاد استانی اقتصاد مقاومتی از وضعیت کاملا تعطیل به چرخه تولید بازگشته اند، همچنین در این مدت با مداخله موثر و مجدانه ستاد، از تعطیلی حداقل ۱۸ واحد تولیدی و اقتصادی به لحاظ بروز برخی مشکلاتشان با اشخاص حقیقی و حقوقی، جلوگیری به عمل آمده است.

صادقی نیارکی مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز را از دیگر سیاست‌ها و فعالیت‌های این ستاد بیان کرد و ادامه داد: موضوع مبارز با مفاسد اقتصادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های برنامه تحولی قوه قضاییه بوده که در این راستا دادگستری استان اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داد که در این زمینه می‌توان به تشدید مبارزه با مصادیق بارز فساد اقتصادی نظیر قاچاق و احتکار، اشاره نمود.

عالیترین مقام قضایی استان زنجان همچنین به تشکیل پرونده علیه زمین خواران کلان در منابع طبیعی و مجموعه موسوم به گاوازنگ، برخورد با برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و تشکیل پرونده کیفری مربوط به یکی از سهام داران عمده یکی از شرکت‌های بزرگ در زنجان اشاره نمود.

او گفت: بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بخش دیگری از فعالیت‌های ستاد مقاومتی دادگستری کل استان بوده که از ابتدای سال ۹۸ تا پایان آن مجموعا از ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی استان بازدید بعمل آمده و ضمن استماع مشکلات این واحد‌ها دستورات لازم جهت پیگیری و رفع موانع ومشکلاتشان صادر شده است.
 
انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.