واریز بیش‌از ۲ میلیارد تومان به حساب ایتام و محسنین سیستان و بلوچستان

سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۲ میلیارد تومان از سوی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این استان تنها در اسفند سال ۹۸ به حساب فرزندان معنویشان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید علی موسوی سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، سال گذشته قادر به برگزاری جشن نیکوکاری به شکل مرسوم هرساله نبودیم و از طریق روش‌های نوین کمک‌های مردمی جمع آوری شده است.

او با اشاره به کمک ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان در جشن نیکوکاری ادامه داد: بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب روش‌های نوین شامل اپلیکیشن و کد ussd جمع آوری شد که با اجرای جشن نیکوکاری به حساب کمیته امداد امام (ره) واریز و در سایر سرفصل‌ها نیز ۵۰ میلیون تومان کمک شد.

سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان بیان کرد: مردم نیکوکار این استان می‌توانند از طریق سایت کمیته امداد، اداره اکرام ایتام، تماس با شماره تلفن ۰۵۴۳۳۵۱۸۰۳۴ و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح این منطقه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را به صورت ماهانه عهده دار شوند.

او تصریح کرد: خیران با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در طرح اکرام ایتام ثبت نام و با انتخاب فرزند معنوی مورد نظر کمک‌های خود را به صورت مستقیم در اختیار آنان قرار دهند.

موسوی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک و پرخیر و برکت رمضان برنامه ریزی‌های مطلوب برای بهره برداری و استفاده بهینه از فضای معنوی حاکم در این ماه عزیز و همچنین مناسبت‌های مختلف آن ایام در راستای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، مسکن، اشتغال، جهیزیه و ... خانوار‌های مورد حمایت صورت گرفته است.

او بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح سیستان و بلوچستان جهت بهره مندی خانوار‌های تحت حمایت از برکات این ماه پر خیر و برکت در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار