هشدار مادورو به آمریکا و کلمبیا درباره تهدید شخصیت‌های سیاسی ونزوئلا

رئیس‌جمهور ونزوئلا به مقامات آمریکا و کلمبیا هشدار داد چنانچه شخصیت‌های سیاسی کاراکاس را تهدید کنند نتیجه آن را خواهند دید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، به مقامات کشو‌های آمریکا و کلمبیا هشدار داد در صورت تهدید مقامات سیاسی کاراکاس با عواقب بدی روبرو خواهند شد.

مادورو در این خصوص گفت: «اگر روزی آمریکا و یا کلمبیا جرات این را داشته باشد که حتی یک تار موی کسی (از مقامات سیاسی ونزوئلا) را لمس کند تبعات سخت آن را از سوی ملت ونزوئلا خواهد دید.»

چند روز پیش، دولت آمریکا، رئیس‌جمهور ونزوئلا و تعدادی از مسئولان ارشد دولت او را به مشارکت در قاچاق مواد مخدر و حمایت از گروه‌های تروریستی متهم کرده بود.

وزارت دادگستری آمریکا مدعی شده بود مادورو هدایت گروه قاچاق کوکائین با نام «کارتل خورشید» را برعهده دارد که سیاستمداران و نظامیان ارشد ونزوئلا نیز در آن حضور دارند.

دادستان نیویورک، مادورو و مسئولان ارشد دولت ونزوئلا را به تبانی با شبه‌نظامیان چپگرای کلمبیا برای قاچاق مواد مخدر به داخل آمریکا متهم کرده و مدعی شده بود: دولت ونزوئلا از مواد مخدر به عنوان یک سلاح ضد آمریکا استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار