بیانیه گردان‌های حزب الله عراق در واکنش به حمله به پایگاه التاجی

گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد زمان آن فرا رسیده است که نیرو‌های ملی و مردمی عملیات جهادی خود را برای بیرون راندن متجاوزان از سربگیرند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های حزب الله عراق در واکنش به حمله به پایگاه التاجی در بیانیه‌ای اعلام کرد: انتخاب زمان کنونی برای عملیات التاجی، زمانی مناسب بود و اکنون بهترین زمان برای از سرگیری اخراج اشرار (از عراق) است.

در این بیانیه آمده است: بی اعتنایی اشغالگران آمریکایی به اراده ملت عراق بدون بها نخواهد بود. آن‌هایی که معتقدند در مرحله کنونی باید علیه اشغالگران اقدام کنند باید قصد خود در این زمینه را به صراحت بیان کنند تا تاریخشان حفظ شود.

گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد زمان آن فرا رسیده است که نیرو‌های ملی و مردمی (در عراق) عملیات جهادی خود را برای بیرون راندن اشرار و متجاوزان از سرزمین مقدسات از سربگیرند.

گردان‌های حزب الله عراق در این بیانیه افزود: نیرو‌های اشغالگران باید نتایج حضور غیرقانونی خود را در سرزمین عراق عزیز به عهده بگیرند و ادامه حضورشان (در عراق) و بی اعتنایی آنان به اراده و کرامت ملت عراق بدون بها نخواهد بود. بار دیگر از برادرانی که معتقدند اقدام علیه نیرو‌های اشغالگر در مرحله کنونی ضرورت دارد، می‌خواهیم خودشان را معرفی کنند تا سوابقشان و فداکاری هایشان محفوظ بماند و جلوی شبهات گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار