روحیه دادن مرد بهبود یافته از کرونا به همسرش

مردی که پس از مبتلاشدن به کرونا بهبود یافته بود برای روحیه دادن به همسرش برای مبارزه با این بیماری دست به اقدامی جالب زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از آنجا که هنوز واکسی برای بیماری کرونا کشف نشده یکی از عواملی که علاوه بر برخورداری از سیستم ایمنی بدن سالم و قوی می‌تواند در غلبه به این ویروس به مبتلایان کمک کند داشتن روحیه جنگندگی و نباختن روحیه است. این روز‌ها پزشکان و پرستاران  در سراسر جهان که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند تلاش می‌کنند تا با روحیه دادن به خود و همکارانشان از این دوره مقطعی نیز عبور کنند.

علاوه بر پزشکان و پرستاران بیماران بهبود یافته از این بیماری نیز بیکار ننشسته اند و برای بالابردن روحیه خانواده و نزدیکان خود که به این ویروس مبتلا شده اند دست به کار شده اند، مانند یک مرد بهبود یافته از کرونا که پس از ترخیص از بیمارستان با روشی جالب تلاش کرد تا به همسرش که در بیمارستان بستری بود روحیه بدهد. این زوج چینی که بیش از ۷۰ سال سن دارند پس از ابتلا به کرونا در یک بیمارستان بستری شده بودند. مرد چینی پس از بهبودیافتن و ترخیص از بیمارستان تصمیم گرفت با خرید یک شاخه گل و ارسال یک نامه به همسرش روحیه او را برای مبارزه با این بیماری بالا ببرد. در ویدئویی که منتشر شده است یکی از پرستاران بیمارستان در حال تحویل گل و نامه به این زن مبتلا به کرونا دیده می‌شود.

در بخشی از این نامه این مرد خطاب به همسر بیمارش نوشته بود: «عزیزم، امیدوارم روحیه مثبت خود را برای مبارزه با این بیماری حفظ کنی و خیلی زود سلامتی ات را بدست آوری. من در خانه منتظر بازگشتت هستم.»

این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی چین به ویدئویی داغ تبدیل شد و بسیاری از کاربران اقدام این مرد سالخورده در دادن روحیه مثبت به همسر بیمارش را مورد تمجید قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار