اقدام حیرت انگیز مرد انساندوست پس از شیوع کرونا

مرد خیِر پس از شیوع کرونا در چین در حالی که این کشور با کمبود ماسک مواجه بود دست به اقدامی حیرت انگیز زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینکه گفته می‌شود انسان‌های بزرگ در مواقع بحران و گرفتاری شناخته می‌شوند یک حقیقت محض است. آن‌ها بر خلاف آدم‌های کوچک و حقیر که بحران و گرفتاری مردم را فرصتی برای رشد و ترقی خود می‌تلقی می‌کنند، دست به کار‌هایی حیرت انگیزی می‌زنند که واژه‌ها قادر به توصیف آن نیست.

 شیوع کرونا یکی از همین بحران‌ها در جهان است که اخیرا برخی کشور‌ها درگیر این بیماری شده اند.   شیوع کرونا، بهانه‌ای شد تا دوباره این آدم‌های بزرگ و کوچک خود را نشان دادند. در حالی که آدم‌های حقیر با احتکار لوازم مورد نیاز مردم دست به تجارت مرگ زدند، آدم‌های بزرگ با تهیه این اقلام آن را به مردم نیازمند رساندند.  

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام انساندوستانه یکی از همین انسان‌های بزرگ را به تصویر می‌کشد. در این اقدام انساندوستانه این مرد جوان پس از تهیه چند بسته ماسک آن را به ادراه پلیس تحویل داد تا میان افراد نیازمند به ماسک توزیع کنند. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته اداره پلیس تهیه شده است نشان می‌دهد این مرد جوان پس از ورود به اداره پلیس بسته‌های ماسک را روی کانتر گذاشته و فورا از آنجا خارج می‌شود. ماموران پلیس بلافاصله برای قدردانی به دنبال مرد جوان به بیرون می‌روند، اما او بدون توقف محوطه اداره پلیس را ترک می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود ماموران پلیس در حالی که نظاره گر دور شدن مرد جوان هستند با احترام نظامی از او قدردانی می‌کنند. این اتفاق در یکی از ایستگاه‌های پلیس منطقه " آنهویی " چین رخ داد.  

پس از آنکه پلیس چین این ویدئو را در فضای مجازی منتشر کرد کاربران زیادی به آن واکنش نشان دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این مرد با این اقدام افرادی را که دست به گرانفروشی ماسک زدند شرمنده کرد.» کاربر دیگر نوشت: «من معتقدم تعداد آدم‌های خوب بیشتر از آدم‌های بد است.» کاربر دیگر نوشت: « چقدر حیرت آور. در حالی که برخی افراد با انجام کار خوب، سعی در برجسته کردن آن دارند این مرد اقدام به فرار کرد تا کار نیکش را در گمنامی انجام داده باشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار