تمرین کونگ فوی مرد سالخورده مبتلا به کرونا در راهروی بیمارستان!

مرد سالخورده مبتلا به کرونا پس از فرار از بخش آی سی یو بیمارستان اقدام به تمرین ورزش رزمی کونگ فو در راهروی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، غلبه بر کرونا علاوه بر نیاز به داشتن یک سیستم ایمنی سالم و قوی، نیاز به روحیه جنگنده نیز دارد. طی یک و ماه نیم گذشته که از شیوع کرونا در جهان می‌گذرد پزشکان و پرستاران شجاع که در خظ مقدم مبارزه با این ویروس هستند تلاش کرده اند تا با نشان دادن روحیه شکست ناپذیر خود، به بیماران مبتلا به کرونا امید داده و به روند بهبودی آن‌ها کمک کنند.

اما در این میان گاهی خود بیماران مبتلا به کرونا نیز از پزشکان و پرستاران سبقت گرفته و برای حفظ روحیه خود آستین بالا می‌زنند. مانند مرد سالخورده رزمی کار مبتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های چین!

بیشتر بخوانید : عکس العمل جالب پزشک پس از نجات جان چند بیمار کرونایی!

 ویدئویی که به تازگی منتشر شده است روحیه بالای جنگندگی این بیمار سالخورده مبتلا به کرونا را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو  این پیرمرد که از بخش آی سی یو فرار کرده است در راهروی بیمارستان در حال تمرین حرکات رزمی کونگ فو دیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که در ادامه یکی از پزشکان با دیدن این مرد در راهرو به سمت او حرکت کرده و از او می‌خواهد به بخشی که بستری بود بازگردد. این ویدئوی جالب در تاریخ ۱ مارس و از داخل بیمارستان دانشکده پزشکی تانگجی واقع در شهر " ووهان " چین تهیه شده است.

گفتنی است؛ حرکات رزمی این مرد سالخورده در این بیمارستان در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز حرکات نمایشی تعدادی از پزشکان و پرستاران یکی از بیمارستان‌های شانگ‌های چین نیز خبرساز شده بود. این پزشکان و پرستاران که از بهبودی حال چند بیمار مبتلا به کرونا خوشحال بودند در راهروی بیمارستان اقدام به انجام حرکات نمایشی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کلا قطع رابط کنیدبااین موش خورها
Iran (Islamic Republic of)
امین رضا
۰۹:۲۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اینا بخدا دیووووونننننننن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۲۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این چینیها با حرکات کونگ فو می خوان کرونا رو ضربه فنی کنن ولی اول باید چند ضربه نهایی مانند مشت و لگدهای تمام کننده بروسلی به خودش بزنه که دیگه نتونه موچه خوار و خفاش و کرم و سگ و مار و مارمولک و سوسک هزاران موجود حرام گوشت دیگر رو بخورند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
همش فکر میکردم در اثر سیل،طوفان،جنگ،سونامی،سکته،تصادف، میمیرم
اصلا فکرشو نمیکردم از چین ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
خیلی باحال گفتی ای ول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
دنیا رو بدبخت کردن اینا، برن بمیرن، از بخت بد ما دوست صمیمی ما هم هستن اینا!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این چی بود آخه؟
آخرین اخبار