اسماعیلی خبر داد؛

اعدام یا ۲۰ سال حبس برای محتکران ماسک/ نازنین زاغری در سلامت کامل است/ ۴۰ سال زندان برای دارودسته عامری

نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا به صورت آنلاین برگزار شد.

نشست خبری اسماعیلیبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: امروز جامعه ما متاسفانه شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور و مبتلا شدن جمعی از عزیزان ما به این ویروس منحوس است.

تلاش جامعه پزشکی جای تقدیر دارد

وی ادامه داد: تلاش جامعه پزشکی به عنوان مدافعان سلامت جای تقدیر و تشکر دارد و کار این عزیزان نمونه جهاد در راه خداست و به پاس این خدمات ارزشمند عزت جامعه پزشکی و پرستاری روز افزون شده و اعتماد مردم به این قشر زیاد شده و لطف خداوند شامل حال آن‌ها خواهد بود.

اسماعیلی درباره مبتلایان به بیماری کرونا گفت: برای بیماران آرزوی صحت و عافیت دارم و از مردم عزیز و فهیم تقاضا می‌کنم که توصیه جامعه پزشکی را رعایت کنند تا بتوانیم به کمک هم شر این ویروس را از سر ایران کوتاه کنیم.

سخنگوی قوه قضاییه درباره علت برگزاری نشست خبری امروز به صورت آنلاین گفت: نشست امروز به جهت رعایت ضوابط و مراعات صحت و سلامت با حداقل خبرنگاران برگزار شده است و توصیه می‌شود که مسافرت انجام نشود و زیارت ائمه باید به زمان دیگری موکول شود و می‌توان از این شرایط برای خلوت با خداوند و توسل به او حداکثر استفاده کرد و منزل و محل کار خود را به شبستانی از مسجد تبدیل کنیم.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه همگام با ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

اسماعیلی درباره این اقدامات گفت: طی یک هفته اخیر صدور بخشنامه مرخصی به زندانیان از سوی رئیس دستگاه قضا و اهتمام ویژه در زندان‌ها برای اجرای این بخشنامه صادر شد.

وی ادامه داد: صدور بخشنامه‌ای برای اعزام هرچه کمتر به زندان و صدور قرار‌هایی که منجر به بازداشت نشود و صدور مجازات‌های جایگزین حبس و اجرای احکام به سال ۹۹ جهت مدیریت فضای زندان‌ها از جمله این اقدامات بود.

سخنگوی دستگاه قضا درباره برگزار نشست امروز خود گفت: نشست امروز به جهت رعایت ضوابط و مراعات صحت و سلامت با حداقل خبرنگاران برگزار شده است و توصیه می‌شود که مسافرت انجام نشود و زیارت ائمه باید به زمان دیگری موکول شود.

اسماعیلی تصریح کرد: می‌توان از این شرایط برای خلوت با خداوند و توسل به او حداکثر استفاده کرد و منزل و محل کار خود را به شبستانی از مسجد تبدیل کنیم.

وی افزود: قوه قضاییه همگام با ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: طی یک هفته اخیر بخشنامه مرخصی به زندانیان از سوی رئیس دستگاه قضا صادر شد و اهتمام ویژه‌ای در زندان‌ها برای اجرای این بخشنامه انجام شد.

اسماعیلی تصریح کرد: صدور بخشنامه‌ای برای اعزام هرچه کمتر به زندان و صدور قرار‌هایی که منجر به بازداشت نشود و صدور مجازات‌های جایگزین حبس و اجرای احکام به سال ۹۹ جهت مدیریت فضای زندان‌ها از جمله این اقدامات بود.

برخورد جدی قوه قضاییه با محتکران

وی افزود: داخل قوه قضاییه دستور العمل‌هایی برای حفاظت سلامت کارمندان صادر شد.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: ما در قوه قضاییه خدمت گذار مردم هستیم و به دنبال آن هستیم که کار تعطیل نشود، اما در عین حال عوارضی هم برای مراجعه کنندگان نداشته باشد.

اسماعیلی گفت: بخشنامه‌ای از سوی معاون اول قوه قضاییه به تمام قسمت‌های اداری صادر شد تا رسیدگی‌ها به صورت غیر حضوری انجام شود و اصحاب رسانه سخنان خود را به صورت لایحه به دادگاه بفرستند و دادگاه‌ها با دقت در پرونده امر دادرسی را انجام دهند و رسیدگی به پرونده‌های معوق خارج از ساعت اداری به صورت دور کاری انجام شود و جلب غیر ضروری انجام نشود و همکاران قضایی با استفاده از سامانه پیام کوتاه اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: با اهتمام جدی با اشخاصی که با سودجویی اقلام دارویی و مورد نیاز مردم را احتکار کردند، به طور قاطع و بازدارنده و بدون اغماض رسیدگی خواهد شد.

مجازات اعدام و حبس طولانی در انتظار محتکران و سودجویان

سخنگوی قوه قضاییه گفت: کسانی که در این ایام و در حوزه مسائل دارویی و درمانی دست به اعمال مجرمانه می‌زنند و مرتکب سودجویی کثیف می‌شوند، مطمئن باشند کرونا زمستان را پشت سر می‌گذارد و بهار در پیش است، اما سودجویان مهر ننگ تا ابد بر پیشانیشان باقی می‌ماند.

اسماعیلی تصریح کرد: در حوزه احتکار ماسک و دسکتش ۱۱ پرونده ظرف یک هفته در دادسرای عمومی تشکیل و به دادگاه ارجاع شد، قطعاً مجازات‌های سختی برای این افراد از ناحیه همکاران در نظر گرفته می‌شود و اسامی آن‌ها نیز اعلام خواهد شد. حسب مورد، تشخیص با دادگاه است که اگر مورد از مصادیق افساد فی الارض مطابق قانون مجازات اعدام، وگرنه مجازات‌های طویل المدتی از ۵ سال تا ۲۰ سال برای مرتکبین این جرایم صادر خواهد شد و نتیجه آن نیز اعلام و مجازات نیز به شکل بازدارنده‌ای اجرا خواهیم کرد.

کشف بیش از ۵ میلیون ماسک 

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: بیش از ۵ میلیون ماسک کشف و توقیف شد و بلافاصله این تجهیزات در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

اسماعیلی تصریح کرد: شب گذشته هم با مجوز صادره از سوی دادستان ری و اطلاعات سپاه، انبار احتکار شناسایی و ۳۲ میلیون جفت دستکش طبی از آنجا کشف شد.

وی افزود: نظارت در توزیع کالا برعهده دولت است و اشکالات شبکه توزیع باید رفع شود.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: شبکه توزیع معیوب است و ادعا می‌شد که این شبکه رصد می‌شود، اما در همین انبار شناسایی شده در شب گذشته کالای وارداتی وجود داشت و اگر سامانه درست بود، نظام واردات نظام صنعت، معدن و تجارت باید می‌دانست که چرا این کالا توزیع نشده است.

اسماعیلی گفت: هر کجا نیاز باشد ما وارد عمل خواهیم شد.

وی افزود: در بخشنامه هفته گذشته و همچنین در بخشنامه روز گذشته تصریح شد ضمن رسیدگی به امر دادرسی اغلب آن‌ها به صورت غیر حضوری برگزار شود و در نتیجه کاهش مراجعه اصحاب پرونده را خواهیم داشت.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: گزارش‌های ما حکایت از آن دارد که ورودی به مراجع قضایی ۳۰ درصد کاهش داشته و همکاران ما آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

اسماعیلی گفت: بسیاری قصد ساختن شایعه و اخبار کذب و توهین به مقدسات را دارند که دستگاه قضا به این موضوع ورود کرده و درباره افرادی که فیلمی از آن‌ها منتشر شده بود که اقدامات نامتعارف در مسیر زیارت ائمه اطهار انجام می‌دادند یک مورد در مشهد و قم شناسایی شدند و متناسب با اعمالشان با آن‌ها برخورد می‌شود.

۵۴ هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتند و در سلامت کامل هستند

وی درباره وضعیت سلامت جسمانی زندانیان افزود: بیش از ۵۴ هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتند و بهداشت و تأمین امنیت و سلامت زندانیان با همکاری وزارت بهداشت انجام شد.

آخرین اخبار از سلامت جسمانی نازنین زاغری در زندان

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه نازنین زاغری در سلامت کامل است، گفت: فضاسازی شده است، او با خانوده خود هم تماس گرفت و خبر سلامتی خود را به آن‌ها اعلام کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: برخی دیگر از زندانیان بیرون هستند و مقدمات اعطای مرخصی هم به آن‌ها انجام شده است.

وی افزود: سلامت تمام زندانیان برای ما اهمیت دارد و زندانی امنیتی و غیر امتینی ندارد و وضعیت سلامت زندانیان امنیتی بهتر از دیگران است.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: ورودی به زندان‌ها بیش از ۳۵ درصد کاهش یافته است.

بازداشت ۳۷ نفر در ارتباط با اخلال‌ در نظام ارزی

اسماعیلی درباره محتکران تصریح کرد: افراد سودجو به دنبال تجارت کثیف هستند و حتی در دوره انتخابات هم با تلاش همکاران در دادسرای عمومی و انقلاب تهران ۳۷ نفر بازداشت شدند.

وی افزود: ۲۱ نفر هنوز در بازداشت هستند و ورود دستگاه قضا سبب شد که آسایش خاطر در بازار ارز ایجاد شود که شاهد بازگشت نرخ ارز بودیم.

آخرین جزئیات از صدور حکم برای تیمور عامری برکی

سخنگوی دستگاه قضا درباره حکم پرونده تیمور عامری برکی گفت: تیمور عامری به ۲۰ سال حبس، ۷۴ صربه شلاق و جزای نقدی، نجف آبادی فراهانی به ۱۱ سال حبس، ۵۰ شلاق و جزای نقدی، محمد حسین زندیه به ۵ سال حبس و جزای نقدی، علی اصغر سلطانی به شلاق و جزای نقدی، محمد شفیعی کارمند اداره ثبت به ۴ سال حبس، انفصال از خدمات دولتی، بابک حسینی به جزای نقدی، ۳ شرکت دلفین آبی، دکا تجارت آتی و کشت و صنعت سبز سبحان که فعالیت غیر مجاز داشتند به انحلال و مصادره اموال محکوم شدند.

اسماعیلی تصریح کرد: با استفاده از توان مرجع قضایی ارقام قابل توجهی از بدهکاران بانکی وصول شده و به بانک‌ها عودت داده شده است.

برخورد قوه قضاییه با اخلالگران دارویی ادامه خواهد داشت

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه برخورد ما با اخلالگران ادامه خواهد داشت، گفت: اخلالگران دارویی مطمئن باشند بیش از آن که کرونا به مردم ما آسیب برساند، مجازات بسیار سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود و این افراد در کمال ذلت مجازات خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۶
در انتظار بررسی: ۰
France
اعدام مجازات نیست
۱۸:۰۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
اعدام هم بی خاصیت ترین مجازات ممکن هست چون طرف از این جهان میره بدون هیچ بهره برداری و کار اجباری و فقط عملا بازمانده هاش مجازات میشن. از هر زندانی اعدامی میشه کلی بهره برداری کرد و به معنای واقعی مجازاتش هم کرد. شلاق و ... بهترین مجازات کار اجباری با اعمال شاقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اعلام میشه محتکرین بازداشت شدند پس چرا کمبود وجود داره بعد این وسایل چطور بدست اینا میرسه چرا با شرکت‌های اصلی و شبکه توزیع و کسانی که پشت پرده هستند برخورد نمیشه البته اینا کسانی هستند که خرج انتخابات آقایان را می‌دهند باید یک طور از خجالتشون در بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
20 سال حبس به چه دردی میخوره؟
مصادره تمام اموال هم خودش هم خانوادش
قانونی باید گذاشته بشه و نوشته بشه برای احتکار ودزدی تا هیچ کس جرات نکنه بهش فکر کنه چه برسه انجامش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
به نظر من خود اينا باعث كمبودي ماسك و بقيه چيزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
درست ترین کاری که تا حالا انجام دادین همین حکمه
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۱:۱۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
البته به شرظی که ژن خوب نباشند اقازاده نباشند و رابطه نداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
پردیس
۱۱:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
فقط و فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
دزدشناس
۱۱:۰۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
هنوز ده برابر جمعیت ایران ماسک احتکار شده داریم،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
باید بزارین کنار بیماران کرونایی کرونا بگیرن زجر بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
کسانی که تجهیزات بهداشتی احتکار کردند باید اعدام بشن اونم در ملا عام تا درسی بشه برای همچین آدمای نجسی
France
امید
۱۶:۴۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
در ملا عام همه کرونا میگیرن و این میشه درس عبرت که دیگه از این غلطا نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
انشاا... که این کار را قوه قضائیه اجرایی کند و مرهمی بر زخم مردم درمانده باشد . این دسته از آدمها خدا را فراموش کرده اند . ای کاش دستشان را قطع کنید تا در جامعه خجالت زده شوند و آشکار .اینان رو سیاهان در پیشگاه پروردگار و مولی علی (ع) هستند.
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۰۹:۰۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
احتکارکنندگان وگرانفروشان واختلاس کنندگان بهترین حکم برای آنان به عنوان نیروی خدماتی بیمارستان های کرونایی بدون امکانات محافطتی کارکنند. بعد تبعید در بیابان کنار حیوانات. ما مردم چقدر خوش بین هستیم. طرف این کار ها را می کنه بی حساب کتاب نیست پارتی دا ره. هیچی از خیرش گذشتیم.
-
بلبل
۰۸:۵۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خداوند به آقای رئیسی عزت داد بیشترش کنه و نگهش داره ..... .....رئیسی کوتاه اومدی مدیون میشی ......خدا حفظت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
فقط اعدام کسی که با احتکار جون بقیه براش مهم نیست باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
تا کی ما مردم باید اجناس گران بخریم همه محتکران باید اعدام شوند
فقط اعدام
France
امید
۱۷:۴۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
هر کس میگه اعدام، خودش بر اثر کرونا اعدام میشه. دست بردارید از ایجاد رعب و وحشت بواسطه مرگ، کرونا اومده بگه که مرگ وسیله بازی و ترساندن نیست. مجازات اعدام اصلا مجازات نیست چون طرف می میره میره یه جهان دیگه. فقط بازمانده هاش مجازات میشن. مرگ که مجازات نمی تونه باشه. همه می میریم حالا هر کس به یه علتی. الان این همه نفر بر اثر کرونا مردن فکرشم نمی کردن بر اثر این بیماری بمیرن. جای اعدام و مجازات بازمانده های یک فرد، فرد را مجازات کنید و ازش نهایت استفاده رو ببرید. مثل کار با اعمال شاقه
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۰۸:۰۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
این محتکران رو چند روز بفرستید بیمارستان کنار بیماران کرونایی بدون ماسک و دستکش باشند تا دقیقا حس کنند چه خیانتی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اعدام کنید تا درس عبرتی باشد برای محتکران کالا
France
اعدام مجازات نیست
۱۷:۴۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
اعدام اصلا مجازات نیست. اعدام یعنی فرستادن یک نفر از این جهان به جهان دیگه اگر تفکر دینی داشته باشیم. مرگ که مجازات نیست چون هممون می میریم. سرنوشت همگانی است. با اعدام فقط بازمانده های فرد مجازات میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
باید این محتکران خودشون کرونا بگیرن تا درد ورنج بیماران متوجه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
چه فایده تا 20سال صبحانه نهار و شام میدن میخوره وای بر ما......چرا اعدام نمیکنند فقط نام اعدام رو میاورند؟
France
ت
۱۷:۴۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
برای اینکه اعدام اصلا مجازات نیست. اعدام یعنی مرگ و مرگ هم یعنی انتقال از یه جهان به جهان دیگه. مثل رفتن از قم به تهران مثلا. فقط بازمانده ها مجازات میشن. اگر طرف بیست سال ناهار و شام میخوره، میشه کلی هم ازش کار کشید. کشتنش حتی صرفه اقتصادی هم نداره. برا همینم خیلی کشورها اعدامو حذف کردن. نمیگم کامل حذف شه اما باید خیلی کمتر شه و نگاه بهش به عنوان یه مجازات بی خاصیت باشه. با اعدام نه مجازاتی صورت میگیره و نه استفاده ای از طرف میشه. فقط یک نیرویی که میتونه کلی کار اجباری کنه کم میشه
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۲۱:۵۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
هرج ومرج!
یه سر به سایت ایسام بزنید و قیمت ماسک دونه ای ۴۳۰تومانی رو نگاه کنید !
کرونا بگیریم دردش کمتره از قیمتهای نجومی ،،،
کجائید آقای رئیسی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
پلیس دستگیر میکنه نه آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
علی پناهی
۲۱:۳۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید
چرا بجای احتکارکنندگان از تولید کنندگان در این شرایط حساس باز خواست نمی شود که تولیدات خود رابه چه کسانی فروختند و خریداران انرا چه گردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
فقط درحدحرفه کدوم زندان کدوم اعدام تابحال چندتا ازاین غارتگران زندان یااعدام شدن همش تهدید بیفایده است تواین مملکت همه گرانفروش احتکارگرغارتگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
چقد بدبختیم که خون همو تو نون هم میزنیم میخوریم وای به حال ما
Spain
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
با توجه به این که حدود 20 تا 30 میلیون از احتکارکنندگان ماسک گرفته شده وهمچنین که خود کشورهم دار ماسک تولید میکنه وهمچنین ارتش وسپاه که دارند ماسک تولید میکنند چرا در کشور کمبود ماسک وجود داره؟
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۷:۵۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اونم ماسک 450 تومنی که به 5000 هزار تومان باید با بد بدختی و منت بدست اوری این عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
چجور دلشون میاد؟؟چجوور این پولهارو میخورن؟؟دقیقا نون میزنن توی خون مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
ابتدا شلاق درملا عام ودر محل احتکار وسپس اعدام در ملا عام
France
ت
۱۷:۵۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
خوشبختانه هر مجازات در ملا عامی باعث گسترش بیشتر کرونا میشه، لذا منتفی است. اعدام هم بی خاصیت ترین مجازات ممکن هست چون طرف از این جهان میره بدون هیچ بهره برداری و کار اجباری و فقط عملا بازمانده هاش مجازات میشن. از هر زندانی اعدامی میشه کلی بهره برداری کرد و به معنای واقعی مجازاتش هم کرد. شلاق و .... بهترین مجازات کار اجباری با اعمال شاقه است.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۹:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام باید با کسانی که باجون مردم بازی میکنن بااقتدار رفتار بشه واینکه توشرایط فعلی چرا بیمه ایرانیان حق بیمه سالیانه خودش رو دوبرابر کرده ازباشگاه خبرنگاران جوان خواهش میکنم پیگیر این موضوع باشن رفتم بیمه سلامت رو تبدیل به بیمه ایرانیان کنم دوماه پیش هزینه ۳۰۰هزار تومان بود الان میگن تقریبا۶۰۰هزارتومان شده برای هرنفر خواهشا پیگیری کنید اینم مصداق گرون فروشی و احتکار میشه درشرایط خاص تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
برخورد قوه قضائيه بسيار ضعيف است هركي تو اين كشور هرچي دلش خواست انجام مي دهد بدون ترس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
هیچ نهادی مثل قوه قضاییه بااین هزینه های سرسام آور دادرسی پول زور ازمردم نمی گیرد برای صدملیون مطالبه خواسته حداقل ۷ملیون هزینه دادرسی باید بدهید۳۵۰۰بدوی ۴۵۰۰تجدید نظرواخواهی فرجام خواهی اعاده دادرسی هم حدودا همین میزان هزینه دارد حالا اگر به حقتون هم رسیدید۵ملیون نیم عشر دولتی محکوم له باید بدهد قوه قضاییه در خصوص این وجوه شفاف سازی کند که اینست وضع عدالت و مبارزه بافساد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
اعدام
Czechia
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
در ملاعام
France
من
۱۷:۵۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
ام هم بی خاصیت ترین مجازات ممکن هست چون طرف از این جهان میره بدون هیچ بهره برداری و کار اجباری و فقط عملا بازمانده هاش مجازات میشن. از هر زندانی اعدامی میشه کلی بهره برداری کرد و به معنای واقعی مجازاتش هم کرد. شلاق و .... بهترین مجازات کار اجباری با اعمال شاقه است. ملا عام هم چه شلاق چه ... کرونا میگرن همه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
محتکران راگرفتید، سلطانها واختلاسگرها راگرفتید!!؟؟ ولی گرانی همچنان پابرجاست!؟!؟ وگرانتر هم می آید!!!؟ ؟
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۳:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
هر کسی باید وظیفه ش رو انجام بده، مگه همه ی کارها با قوه ی قضاییه هست. وقتی دولت و مجلس دست روی دست گذاشتند ازین بهتر نمیشه. که تازه همش هم نتیجه ی رای مردم هست
Iran (Islamic Republic of)
Mfg
۱۶:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام اعدام هم برای محتکران ماسک و مواد ضدعفونی کم هست هم وطن ها دچار ویروس شدند این ها به فکر سود جویی کثیف خود هستند باید طوری با اینها برخورد شود تا فراموش نکنند. این همه بازار تو کشور برای تجارت هست عده ای برای سودجویی کثیف با جان مردم بازی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
آخه یه چی میگیا اعدام کم است؟؟؟؟؟!!!!
France
ت
۱۷:۵۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
مشخصه که اعدام بسیار بی خاصیت هست و درست میگی. ام هم بی خاصیت ترین مجازات ممکن هست چون طرف از این جهان میره بدون هیچ بهره برداری و کار اجباری و فقط عملا بازمانده هاش مجازات میشن. از هر زندانی اعدامی میشه کلی بهره برداری کرد و به معنای واقعی مجازاتش هم کرد. شلاق و ... بهترین مجازات کار اجباری با اعمال شاقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام من یه سوال دارم آیا جلسات رسیدگی همه دادگاهها کنسل شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
باز هم وعده مفت و دروغ کدام برخورد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
درود برشما از اين وعده هاي دروغ خيلي شنيديم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
نازنین زاغری هرکه هست برا خودش است اصلا نیازی به توضیح ندارد کسی که جاسوسی از مملکت کرده بابا دست از این کارها بردارید بگذارید آنها آنطرف مرز از غصه دق کنند
Iran (Islamic Republic of)
خادم دزفولی
۱۵:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
سریع ورود اعمال قانون شوند سریع سریع سریع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
انشالله حکم مجازات اجرابشه تاکسی جرعت احتکار رانداشته باشه کاش کمترازاعدام نباشه واگرباشه دست آنهاقطع بشه
France
ت
۱۷:۵۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
ام هم بی خاصیت ترین مجازات ممکن هست چون طرف از این جهان میره بدون هیچ بهره برداری و کار اجباری و فقط عملا بازمانده هاش مجازات میشن. از هر زندانی اعدامی میشه کلی بهره برداری کرد و به معنای واقعی مجازاتش هم کرد. شلاق و .... بهترین مجازات کار اجباری با اعمال شاقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
اعدام کجا بود هر چی مفسدین اقتصادی اعدام شدند!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
وقتی مفسداقطصادی توخوداعضای دولته کی جرعت میکنه حکمی صادرکنه تمام خودشونند
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۵:۰۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
یه بار اعدام کمه بخدا
بهشون رحم کنید شما از اونا بدترید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
پرونده فروشگاه اینترنتی محتکر به کجا رسید؟ فروشگاهی که در انبارش 5 میلیون ماسک احتکار کرده بود؟

مدیران این فروشگاه هم باید اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
اگر با قاطعیت برخور د شود که ملموس شود تمام ملت تمام قد پشت سر قو قضاییه ایستاده است بدانید اگر چهار نفر به سزای اعمالش برسد بقیه حساب کار خود رامیکنند فقط اعدام برای این مفسدین اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۴۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
همیشه نوش دارو بعد مرگ سهراب!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۳:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
از اون حرفها بودا !!
باید جرمی اتفاق بیفته تا باهاش برخورد بشه یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۳:۴۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
حالا اگه بازم سکه و ارز و احتکار خودرو و... بود بازم یه چیزی (نمیگم خوبه و برخورد نشه .. اتفاقا باید برخورد شدید بشه ) ولی این افرادی که با احتکار لوازم پزشکی و پیشگیری و... دارن پول در میارن اعدام هم براشون کمه !! باید اول زجرشون بدن بعد اعدام !! اگه این احتکارها نبود شاید خیلی از کسانی که کرونا گرفتن الان سالم بودن و فوتی ها هم کمتر بود !! چطور با احتکار مردمبیمار میشن و فوت میکنن براشون مهم نیست ؟؟!! پس اعدام و زجر دادنشون هم برای قوه قضائیه هم نباید مهم باشه و این خواسته تمام مردمه !! پول درآوردن با هر طریق و روشی حتی بازی با جون مردم ..!! واقعا این نهایت آدمهای کثافته که خودشون از ویروس کرونا هم بدترن !! یکی از اونور کره زمین میاد چندین هزار ماسک و زل و... اهدا میکنه و از اینور یه سری هم وطن خودمون احتکار میکنن برای سود بیشتر !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
دارو ندار اینها را باید به نفع مردم مصادره کنندچنان درگیر فقر گرفتاری بشوند که اذیت کردن مردم یادشون برود اعدام یا حبس چه دردی دوا میکند؟!اینها از تبعات برخورد قاطع با امثال نعمت زاده هست !!!
Iran (Islamic Republic of)
Shut
۱۳:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
امیدوارم دادگاهشون علنی و با دعوت از خانواده جان باختگان این ویروس به عمل بیاد تا حکم اعدام این کثافتها اعمال بشه
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۳:۱۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
حکم اعدام برای احتکار ماسک اصلا لازم و صحیح نیست فقط اعدام در برابر قتل نه به هر چیزی
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۳:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
دوست عزیز این کار دست کمی از قتل ندارد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
این هم قتل عام مردمه باید اعدام بشن
-
مهدی
۱۴:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
با سلام خدمت آقا کورش، قتل در مقابلش اعدام است درست ! ولی احتکار کننده باعث می شود چندین نفر از بین بروند ایا این ادم کشی نیست؟ اتقاقا اعدام کمترین حد ممکن است.
United Arab Emirates
نجف خان
۱۶:۰۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
اعدام برای چنین آدمهایی کمتزین حکم می‌تواند باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
حالت خوبه اخوی.بله شما راست میگین اعدام برای قاتله.اما کار محتکرا جنایت علیه بشریته به نظر شما اعدام زیاده براشون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
كسي كه ماسك احتكار مي كند با جان ميليون ها نفر بازي مي كند نكنه خودت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
اره اعدام در ابتدا لازم نیست ابتدا شلاق وسپس اعدام درملا عام
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۱:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
باید جلوی اونی که این همه ماسک به احتکار کننده داده رو بگیرند نه جوان بدبختی که از سر ناچاری ندانم کاری حالا یه اشتباهی کرده
France
اعدام مجازات نیست
۱۷:۵۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
اعدام هم بی خاصیت ترین مجازات ممکن هست چون طرف از این جهان میره بدون هیچ بهره برداری و کار اجباری و فقط عملا بازمانده هاش مجازات میشن. از هر زندانی اعدامی میشه کلی بهره برداری کرد و به معنای واقعی مجازاتش هم کرد. شلاق و ... بهترین مجازات کار اجباری با اعمال شاقه است. حداقل کرونا داره نشون میده مرگ مجازات نیست. نگاهمون به مرگ باید عوض شه. وقتی مرگ رو مجازات می دونیم یعنی از چیز حتمی که جزئی از تکامل ماست ترس داریم. ما فقط مدت کوتاهی زنده ایم. بیشتر اوقات عمر کائنات ما مرده خواهیم بود. لذا مرگ ترسناک نیست که بخواد مجازات باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
لطفا در صورت دستگیر کردن افراد محتکر آنها رو بفرستید بیمارستانی که بیماران کرونایی هستند تا بفهمن که پزشکان و پرستاران چگونه به هموطنان خودشون ایثار میکنن و به صورت افراد خدمتکار ضمن احترام به این عزیزان خدمتکار ، به دستشون برس شستشو بدید تا بفهمن چگونه زحمات این عزیزان و هدر میدادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
رحم نکنین اعدام کنین تا درس عبرت بشه
France
اعدام مجازات نیست
۱۸:۰۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
اعدام هم بی خاصیت ترین مجازات ممکن هست چون طرف از این جهان میره بدون هیچ بهره برداری و کار اجباری و فقط عملا بازمانده هاش مجازات میشن. از هر زندانی اعدامی میشه کلی بهره برداری کرد و به معنای واقعی مجازاتش هم کرد. شلاق و .... بهترین مجازات کار اجباری با اعمال شاقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام و درود انشالله فقط در شرایط ضروری این اقدامات صورت نگیره و همیشگی باشه برای همه اقلام و اختلاس گرها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
آفرین لطفا توی اجرا هم به همین قاطعیت عمل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
مرگ بر مفسدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
احتکار کنندگان مفسد فی الارض است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
برخوردهای قبلی تاثیری درکاهش قیمت ها وبهبود معیشت مردم نداشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
احسنت
چون داره با جون مردم بازی میشه و از همه چی مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۲:۴۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
اگر محکم و قوی برخورد کنید 95درصد مردم که از رانت و احتکار و بی عدالتی و سواستفاده رنج میبرند پشت قوه قضائیه ایستاده است نه بخاطر اسلام و دین و آخرت بلکه به خاطر اخلاق انسانی با این معضل برخورد شدید باید کرد
قوی فوی قوی بجنگید
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
جعفری چرا رانت و احتکار وجوددارد?چون?
-
مهدی
۱۲:۳۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
درود بر شما و شرف و انسانیت تان، با اخلال گران سکه و ارز هم که در این موقعیت مملکت ،برخورد قانونی و جدی صورت گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
امیدوارم با این مبتکران وسایل پزشکی و بهداشتی برخورد شدید بشود امیدوارم ولی اگه از آقا زاده ها باشد ماست مالی و مماشات خواهد شد مردم مطمئن باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
کمی دقت کنیم درنوشتن پیام اخه مبتکر کجا ومحتکر کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
مبتکر نه محتکر عزیزم
آخرین اخبار