انتقال مرکز فرماندهی ائتلاف آمریکایی از عراق به کویت

مرکز فرماندهی ائتلاف بین‌المللی آمریکا به صورت موقت از عراق به کویت منتقل شد.

انتقال مرکز فرماندهی ائتلاف آمریکایی از عراق به کویتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: مرکز فرماندهی ائتلاف بین‌المللی که آمریکا فرماندهی آن را برعهده دارد به صورت موقت از عراق به کویت منتقل شد.

روز (یکشنبه) طرحی در پارلمان عراق تصویب شد که بر لزوم اقدام دولت برای پایان دادن به حضور نیرو‌های آمریکایی در عراق تاکید می‌کند.

ایران و گروه‌های مقاومت در منطقه هشدار داده‌اند پاسخ سختی به اقدام وحشیانه آمریکا در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش خواهند داد.

آمریکا از بیم اقدام انتقام‌جویانه ایران در حال خارج کردن نیروهایش از منطقه خاورمیانه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس بابایی
۰۰:۴۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
کویت احمق از صدام عبرت نگرفتی پناه دادن به شیطان یعنی شریک جرم پس منتظرانتقام کوبنده شیرمردان ایران اسلامی باش.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۱۴ ۱۷ دی ۱۳۹۸
هیئت حاکمه آمریکا بهتر است مرتب نیروهایشان را مانند توله سگ از در امان ماندن از حمله شیران خانه به خانه نکنند چون هم برای خودشان و هم برای صاحبخانه دردسرساز میشوند بهترین نوع تصمیم ترک کل ارتش سنتکام آمریکا از منطقه آسیا و غرب آسیاست اینگونه هم نیروهایش را نجات داده و هم آبرومندانه پایگاه هایش را ترک کرده......با کاری که هیئت حاکمه آمریکا در پیش گرفته اند ته روحیه باقیمانده نیروهایشان را نیز از بین می برند و خودبخودی این نیروها خواهند مرد سعی کنید آنها را به هر ترتیبی که هست زنده به آمریکا برسانید نه با تابوت.................
آخرین اخبار