آبه: هفته آتی به منطقه سفر می‌کنم

نخست‌وزیر ژاپن با بیان اینکه عمیقا نگران تنش‌ها در منطقه غرب آسیاست، اعلام کرد هفته آینده به عربستان، عمان و امارات سفر خواهد کرد.

آبه: هفته آتی به منطقه سفر می‌کنمبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن قصد دارد ۱۲ تا ۱۵ ژانویه (۲۲ تا ۲۵ دی) به عربستان سعودی، عمان و امارات عربی متحده سفر کند. 

وی گفت: «من عمیقا نگران تنشها در غرب آسیا هستم و امیدوارم که با تلاشهای دیپلماتیک بتوانیم در کاهش تنشها در منطقه موثر باشیم.»  

سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان و فرماندهان مقاومت جبهه مقاومت طی حمله ناجوانمردانه بامداد جمعه نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

کشورهای مختلف و مقامات بسیاری از گوشه و کنار جهان، این جنایت ضد بشری آمریکا را محکوم کرده‌اند. ایران و گروه‌های مقاومت هشدار داده‌اند پاسخ سختی به این اقدام وحشیانه آمریکا خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۱۸ ۱۷ دی ۱۳۹۸
آبه ی امریکایی غلط میکنه جهت کاهش تنش بیاد سمت ایران.
فکر کرده علی آباد هم شهریه که خودشو قاطی این داستان میکنه . مگه نمیدونه توی دعوا کسی که وساطت میکنه احتمال چک و لگد خوردنش زیاده. تا آبروت نرفته دمت رو بگذار روی کولت.
آخرین اخبار