سرمربی تیم بسکتبال آمریکایی:

دولت آمریکا در سیاست با ایران دروغ تحویل مردم می‌دهد/ اگر با ایران بجنگیم ضربات جبران ناپذیری می‌خوریم

سرمربی تیم بسکتبال گلدن استیت از سیاست‌های ترامپ و دولت آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فاکس نیوز، استیوکر، سرمربی تیم بسکتبال گلدن استیت که اصلیتی آسیایی دارد درباره شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی به دستور رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا یعنی دونالد ترامپ واکنش نشان داد.

استیوکر در خصوص شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: من احساس می‌کنم رئیس جمهور و دولت ما در مورد سیاست با ایران و احتمال درگیری جنگ دروغ تحویل مردم می‌دهند. همانطور که جرج بوش و دستیارانش در مورد جنگ با عراق دروغ می‌گفتند.  آمریکا اگر جنگی را سر دهد هم چیزی به دست نمی‌آورد.

او ادامه داد: آمریکا قصد دارد در جنگی بی هدف حضور پیدا کند. جنگی مانند عراق که بیخودی خود را درگیر آن کرد. پیش از شکوفا شدن حس وطن پرستی باید عقلانی به قضایا نگاه کرد. اتفاقی که در جنگ با عراق پیش آمد، حالا هم قصد داریم همان روز‌ها را تکرار کنیم. ما نباید کشور را درگیر جنگی بیهوده کنیم.

استیوکر عنوان کرد: در حال تکرار تاریخ هستیم. در هر جنگی که حضور داشتیم دولت آمریکا اتفاقات را درست به گوش مردم نمی‌رساند. اگر ما باز هم سودای جنگ داشته باشیم ضربات جبران ناپذیری خواهیم خورد. من به هیچ عنوان سیاست‌های ترامپ را تایید نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید: پولادگر: دولت آمریکا مرگ خود را در منطقه رقم زد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار