اجرای ۳۰ برنامه علمی و تحقیقاتی پلیس در سال جاری

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از اجرای ۳۰ برنامه و پروژه تحقیقاتی در سال ۹۸ خبر داد.

اجرای ۳۰ برنامه علمی و تحقیقاتی پلیس در سال جاری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت:نیروی انتظامی گام‌های علمی مهمی را در راستای ظرفیت سازی و ایجاد فرصت برای تولید، توسعه و حفظ نظم و امنیت اجتماعی برداشته است.

او با تاکید بر استفاده از ظرفیت بالای مراکز علمی و دانشگاهی در جهت تامین و برقراری نظم و امنیت اجتماعی افزود: در سال ۹۸ بیش از ۳۰ برنامه و پروژه علمی، تحقیقاتی و پژوهشی با همکاری و مشارکت نخبگان، کارشناسان و نهاد‌های دانشگاهی در معاونت اجتماعی پلیس اجرائی شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: تعداد ۱۰ نشست علمی، تخصصی و میزگرد تلویزیونی با حضور اساتید و کارشناسان دانشگاهی و نمایندگان سازمان‌های مرتبط با موضوعات مختلف اجتماعی در ۹ ماهه ابتدای سال جاری برگزار شده است.

او در ادامه به بازخورد سنجی فعالیت ها، اقدامات و طرح‌های انتظامی در جامعه به عنوان مکمل برنامه‌های انتظامی اشاره کرد وبیان کرد:در ۹ ماهه گذشته بیش از ۷ مورد پروژه نظر سنجی با همکاری پرسشگران برون سازمانی و موسسه سنجش افکار امین در استان صورت گرفته و نتایج آن جهت تقویت پیشگیری اجتماعی، رفع نواقص و معایب طرح‌های اجرا شده و ارتقاء محاسن موجود در اجرای این طرح‌ها به رده‌های نظارتی و اجرائی پلیس منعکس شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.