کشف ۶۲۵ بسته مواد مخدر آماده توزیع درمهران / برخورد پژو پارس با دو راس گراز در ایلام

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و چهارم آذر ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶۲۵ بسته مواد مخدر آماده توزیع درمهران / برخورد پژو پارس با دو راس گراز در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مهم‌ترین حوادث امروز بیست و چهارم آذرماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۶۲۵ بسته مواد مخدر آماده توزیع درمهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از کشف ۶۲۵ بسته مواد مخدر آماده توزیع خبر داد.

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر در یکی از مناطق شهرستان مهران بلافاصله پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی وارد عمل شد.

او ادامه داد: ماموران با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از فعالیت‌های مجرمانه این افراد با هماهنگی مقام قضایی، دستگیری این سوداگران مرگ را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران اظهار کرد: ماموران موفق شدند دریک اقدام ضربتی، متهمان را که در حال فروش مواد مخدر بودند دستگیر و در بازرسی از منزل، ۶۲۵ بسته مواد مخدر بسته بندی شده به مقدار ۹۰۲ گرم کشف کردند.

او با اشاره به معرفی ۶ متهم در این راستا به مراجع قضائی بیان کرد: پلیس مهران با عزم جدی با سوداگران مرگ برخورد و از شهروندان تقاضا می‌شود نهایت همکاری را با خدمتگزارن خود در عرصه تامین امنیت جامعه داشته و در صورت آگاهی از هر گونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

برخورد پژو پارس با دو راس گراز در ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام از برخورد پژو پارس با دو راس گراز در ایلام خبر داد.

سرهنگ همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: امروز طی حادثه‌ای یک دستگاه پژو پارس با دو راس گراز در حوالی محور بلیین به میشخاص برخورد کرد.

او ادامه داد: در این حادثه یک نفر به صورت سطحی مجروح شد.

سرهنگ همتی زاده بیان کرد: از رانندگان خواستاریم هنگام تردد در محور‌های کوهستانی با توجه به اینکه احتمال تردد حیوانات وحشی از سطح جاده وجود دارد با سرعت مطمئنه حرکت کرده عجله و شتاب خودداری کنند.

 

نجات جان پیرمرد ۷۰ ساله از مرگ حتمی

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: پیرمرد ۷۰ ساله ایلامی که به علت تاریکی هوا و بارندگی شدید از صخره افتاده و از ناحیه سر مجروح شده بود، با تلاش مرزبانی پیدا شد.

سرهنگ کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: در پی اعلام مفقودیت پیرمرد مرزنشین ۷۰ ساله مهرانی توسط خانواده‌اش، علی رغم نامساعد بودن شرایط جوی و بارندگی شدید نزولات آسمانی، بلافاصله مراتب در دستور کار مرزبانان قرار گرفته و اقدام لازم در راستای پیدایش و نجات جان وی عملیاتی شد.

او ادامه داد: این فرد که برای رساندن آذوقه به فرزند چوپان خود به علت تاریکی هوا و بارندگی شدید از صخره به پایین افتاده و از ناحیه سر مجروح و سپس بیهوش شده بود، توان برگشت به مقصد یا منزل را از دست داده بود.

فرمانده مرزبانی استان ایلام ادامه داد: با تلاش چندین ساعته تیم کاوش مرزبانی جسد نیمه جان وی در اطراف کوه‌های مشرف به پاسگاه مرزی زعفرانیه پیدا شد.

سرهنگ سپهری اظهار کرد: پس از امدادگری اولیه به اتفاق تیم اعزامی از هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافته و به آغوش خانواده‌اش برگشت.

 

کشف ۲۷ فقره سرقت در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از کشف ۲۷ فقره سرقت در ایلام خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی ایلام گفت: طرح ضربتی مبارزه با سرقت در نیمه دوم آذر ماه اجرا گردید.

او ادامه داد: این طرح با هدف برخورد با سارقان توسط کلیه یگان‌های اجرایی شهرستان به اجرا در آمد.

موسوی اظهار کرد: با بررسی محل انجام سرقت‌ها و همچنین تحقیقات میدانی و با اشرافیت کامل، سارقان شناسایی و تحت کنترل قرار گرفتند.

او با بیان اینکه امنیت مطالبه به حق شهروندان است مطرح کرد:در این طرح ۱۵ سارق دستگیر و به ۲۷ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از مشارکت و همراهی خوب مردم با پلیس قدردانی کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و در راستای مطالبه به حق مردم به مراجع قضائی معرفی شدند.

او با اشاره به اینکه پلیس براساس وظیفه ذاتی خود برای تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست بیان کرد: شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.