اعلام حمایت دوباره دختر صدام از اغتشاشگران عراقی

دختر دیکتاتور سابق عراق بار دیگر حمایت خود را از اغتشاشگران در این کشور اعلام کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، رغد صدام، دختر ارشد دیکتاتور سابق عراق امروز جمعه در یک پیام توئیتری در چارچوب تحریک معترضان، بار دیگر حمایت خود را از اغتشاشگران این کشور اعلام کرد.

او در این پیام ویدئویی گفت: «ما بخش مهمی از تاریخ عراق هستیم. ما عراق را داریم و آنچه را که باید داشته باشیم، داریم و ما اطمینان داریم که عراق بهتر و روشن تری را خواهیم ساخت. به خواست خدا، مشکلات عراق به زودی پایان می‌یابد و مرحله دیگری برای عراق بزرگ ما آغاز می‌شود.»

او در بخش دیگری از پیام خود مدعی شد دولت عراق عامل اصلی تحقیر، وابستگی، عقب ماندگی و کشتار مردم است.

دختر دیکتاتور عراق پیشتر نیز با انتشار پیام صوتی به دنبال ضدایرانی جلوه دادن تظاهرات در عراق و تغییر دادن مسیر اعتراضات در عراق بود و با این کار به نوعی از آشوبگرانی که اموال خصوصی و دولتی را از بین می‌برند و به سوی مردم و نیرو‌های امنیتی تیراندازی می‌کنند، حمایت کرد. همچنین از وی برای شرکت در کنفرانسی با محوریت رویداد‌های اخیر عراق که در ریاض برگزار شد، دعوت شده بود.

دولت عراق در ۵ فوریه ۲۰۱۸ با انتشار یک فهرست، نام ۶۰ تن از افرادی را که تحت پیگرد هستند، اعلام کرد که دختر صدام یکی از این شصت نفر بود.

عراق چندین هفته است که شاهد اعتراضات گسترده مردم به فساد و بیکاری در این کشور است. در عین حال برخی کشور‌های عربی بخصوص عربستان سعودی با سوءاستفاده از درخواست‌های به حق تظاهرکنندگان، با تزریق پول میان معترضان، آن‌ها را به آتش زدن اماکن عمومی و نیز سفارت خانه‌های خارجی مانند کنسولگری ایران در نجف اشرف تشویق می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
يجوري از فساد و بیکاری عراق حرف میزنید ک انگار مسئولان ما همه الان از دم شریف و حتی یه بیکار هم نداریم تازه کلی هم تو کشور ارزونی و کلی رفاه داریم جمع کنید بابا ...
آخرین اخبار