رویترز – ایپسوز: کمتر از نیمی از مردم آمریکا خواهان عزل ترامپ از قدرت هستند

جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد کمتر از نیمی از مردم آمریکا خواستار عزل ترامپ پس از استیضاحش هستند.

رویترز – ایپسوز: کمتر از نیمی از مردم آمریکا خواهان عزل ترامپ از قدرت هستندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد کمتر از نیمی از مردم آمریکا خواستار عزل ترامپ پس از استیضاحش هستند.

بر این اساس، جدیدترین نظرسنجی که از سوی موسسه رویترز – ایپسوز انجام شده نشان می‌دهد تصویب روند استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا، تغییر محسوسی در افکار عمومی این کشور درباره عزل رئیس جمهور از قدرت نداشته است.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا دو اتهام بزرگ به ترامپ برای آغاز استیضاحش مطرح کردند. این دو اتهام سوء استفاده از قدرت و ممانعت از انجام تحقیقات کنگره است که هر دو اتهام در رای گیری به تصویب رسید.

نظرسنجی جدید نشان می‌دهد ۵۳ درصد از مردم آمریکا معتقدند ترامپ از قدرت سوء استفاده کرده است. در عین حال، ۵۱ درصد نیز معتقدند ترامپ مانع از روند اجرای تحقیقات کنگره درباره استیضاح خود شده است.

با این وجود، این تحقیقات نشان می‌دهد تنها ۴۲ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی که غالب آن‌ها را دموکرات‌ها تشکیل می‌دهند بر این باورند ترامپ پس از روند استیضاح باید از قدرت عزل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار