سردار یزدی در کنگره ٩٢ هزار شهید بسیجی:

بسیج از ابتدای انقلاب منشا خدمات بسیاری بوده است

فرمانده سپاه تهران گفت: بسیج در طول ۴٠ سال گذشته در همه زمینه‌ها مانند فرهنگی، مقاومت و در کمک به بلایای طبیعی از خدمات موثر این سازمان بوده است.

یزدیبه گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز چهارشنبه ١٣ آذرماه در کنگره ٩٢ هزار شهید بسیجی گفت: در هفته بسیج مراسم‌های بزرگداشت در سراسر کشور برگزار شده و در آن از خانواده‌های شهدا تجلیل شده است.

او ادامه داد: من در اینجا می‌خواهم به نمایندگی از سازمان بسیج و فرماندهان سپاه‌های استانی به تمامی خانواده شهدا عرض ادب و احترام داشته باشم.

سردار یزدی گفت: در هفته بسیج مسابقات مختلف در زمینه‌های ورزشی و فرهنگی نفرات برتر مورد تجلیل قرار گرفته و آثار شاخص بسیاری نیز مشخص شدند.

او افزود: بسیج در طول ۴٠ سال گذشته در همه زمینه‌ها مانند فرهنگی، مقاومت و در کمک به بلایای طبیعی از خدمات موثر این سازمان بوده است.

فرمانده سپاه تهران گفت: یادواره شهدا برای مسئولین هم پیام‌هایی دارد، مسئولین باید بدانند برای انتقال پیام شهدا به نسل جدید باید ابتدا خود تفکر بسیجی داشته و این تفکر را در خود احیاء و به نوع تفکر و روش عمل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار