بکارگیری ۷۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی آذربایجان غربی برای انتقال زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:۷۵ درصد ظرفیت ناوگان اتوبوس رانی استان در خدمت زائران اربعین حسینی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، نخستین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت سفر‌های اربعین حسینی (ع) جهت هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی استان به دبیری اداره کل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای آذربایجان غربی برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به آمادگی این اداره کل برای برگزاری مراسم پرفیض پیاده روی اربعین گفت: از نیمه شهریور ماه امسال ۵ دستگاه ماشین آلات راهداری جهت تسطیح زمین برای پارکینگ سازی و استقرار موکب‌ها به پایانه مرزی خسروی اعزام شده اند و درحال تلاش برای انجام این راهپیمایی بزرگ معنوی به مناسبت اربعین به نحو احسنت و در شأن زائران هستند.

ارسلان شکری افزود: ۷۵ درصد ظرفیت کل ناوگان اتوبوس رانی استان در خدمت زائران محترم خواهد بود و طبق پیش بینی‌ها خروج زائرین اربعین استان از پایانه مرزی خسروی انجام خواهد شد.

شکری با اشاره به پیش بینی‌های انجام شده درخصوص تردد زائران استان‌ها و کشور‌های مجاور از مسیر آذربایجان غربی افزود: تمام تمهیدات لازم در این خصوص من جمله نظارت مستمر بر مجتمع‌های خدماتی - رفاهی، گشت‌های مستمر راهداری با همکاری پلیس راه، نظارت دقیق بر ناوگان حمل و نقل و ایمنی آن‌ها برای ارائه خدمات بهینه به زائرین انجام گرفته شده است.
 
او خواستار همراهی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای اخذ و ارسال ماشین آلات و تامین ناوگان حمل و نقل و نیز تامین سوخت بر اساس ضوابط و مقررات شد.
 
انتهای پیام/م
 
 

برگزاری نخستین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت سفر‌های اربعین حسینی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.