سرپرست فرمانداری بوکان:

زمینه فعالیت تاکسی اینترنتی با همکاری حمل و نقل عمومی مهیا شود

سرپرست فرمانداری بوکان بر لزوم مهیا شدن امکان استفاده شهروندان از تاکسی اینترنتی با استفاده از ظرفیت‌های ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان، با اشاره به تاثیر سیستم حمل و نقل عمومی بر کاهش ترافیک مناطق مختلف شهر، گفت: وظیفه تمامی ادارات کمک به تقویت سیستم حمل و نقل عمومی است و همچنین با توجه به نکات مثبتی که تاکسی‌های اینترنتی برای شهروندان دارند، پیشنهاد می‌شود شهرداری و شورای اسلامی شهر با استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی موجود و رعایت قوانین و مقررات امکان استفاده شهروندان از این سیستم را برای مردم مهیا کنند.

او افزود: خوشبختانه شماره تلفن چهار رقمی تاکسی بی سیم نیز طی چند روز آینده در شهر بوکان فعال می‌شود که شهروندان می‌توانند به صورت شبانه روزی از خدمات این سرویس استفاده کنند.

خسروپور با اشاره به آمار بالای تصادفات در برخی از نقاط حادثه خیز جاده‌های مواصلاتی بوکان از جمله در سه راهی ورودی روستای گل بهی، تاکید کرد: ادارات متولی بایستی نسبت به تهیه و اجرای طرح‌های ایمن سازی در این نقاط حادثه خیز اقدام فوری انجام دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس نیز، اظهار داشت: در این ایام شهرداری بوکان نسبت به انجام اقداماتی همچون خط کشی خطوط عابر پیاده، رنگ آمیزی سرعت کاه ها، بازسازی تابلو‌های راهنمایی و رانندگی و ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی سطح شهر اقدام نماید. همچنین نیرو‌های پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با حضور در نقاط مختلف سطح شهر نسبت به روانسازی ترافیکی خیابان‌های منتهی به مدارس اقدام کند.

لقمان خسروپور همچنین بر اهتمام جدی تمام اعضای شورای ترافیک برای اجرای مصوبات این شورا تاکید کرد.

جلسه شورای هماهنگی ترافیک با ریاست "لقمان خسروپور" سرپرست فرمانداری بوکان و با حضور نماینده شورای اسلامی شهر بوکان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، نماینده پلیس راه میاندوآب، مسئولین ادارات، نمایندگان تاکسی داران و اتوبوس‌ها و تعدادی از شهروندان بوکانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
 
انتهای پیام/م

 

لزوم همکاری تاکسی اینترنتی با  حمل و نقل عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.