اردکانیان مطرح کرد؛

افتتاح طرح‌های روستایی در ۵ استان توسط رئیس جمهوری

وزیر نیرو گفت: طرح‌های توسعه روستایی در ۵ استان کشور از طریق ویدئو کنفرانس و توسط رئیس‌جمهوری افتتاح می‌شود.

افتتاح طرح‌های روستایی در ۵ استان توسط رئیس جمهوریبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان، وزیر نیرو صبح امروز دوشنبه، در مراسم ارایه عملکرد دولت تدبیر و امید در ۶ سال گذشته در عرصه زیرساخت‌های توسعه روستایی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بی‌شماری در ۴ دهه قبل در ارتباط با توسعه روستا‌ها صورت گرفته، اظهار کرد: روستا عرصه‌ای است که کار بین‌بخشی دستگاه‌ها تجلی پیدا کرده و بر همین اساس پنج وزارتخانه نفت، نیرو، بهداشت، در مان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توانند در این زمینه دستاورد‌های خود را عرضه کنند.

او با اشاره به افتتاح نمایشگاهی به همین منظور توسط رئیس‌جمهوری افزود: گزارش عملکرد ۶ ساله دستگاه‌ها منتشر شده و از امروز نیز این گزارش‌ها در محل‌های مناسب در معرض بازدید هموطنان قرار خواهد گرفت.

اردکانیان به فشردگی فعالیت‌ها در هفته دولت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در هفته دولت انبوهی از طرح‌های مختلف عمرانی و توسعه‌ای در کشور افتتاح و یا عملیاتی اجرایی آن انجام می‌شود، تاکید کرد: طرح‌های توسعه زیرساخت‌ها در پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، لرستان، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان به طور همزمان با ارائه گزارش از سوی استانداران و با صدور دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شوند تا همه روستاییان در این همایش شرکت داشته باشند.

او دامه داد: در زمان باقی مانده از عمر دولت تدبیر و امید در دو سال آینده، سایر برنامه‌ها در ارتباط با تکمیل زیرساخت‌های روستای نیز تکمیل خواهد شد.

همچنین این مراسم با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، وزرای نفت، نیرو، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اکنون در محل سالن سران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار