معاون استاندار بوشهر:

رسانه‌ها به سیاست‌های نظام توجه کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رسانه‌ها در تولید اخبار سیاست‌های نظام و منافع ملی را مدنظر داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر بیان کرد: امروزه با توجه به تبلیغات سوء دشمنان قسم خورده نظام، اطلاع رسانی اقدامی برجسته از سوی مسئولان است.

او افزود: مسئولان نظام و مدیران در کنار رسانه‌ها هنگام پاسخگویی به مردم، فضایی امیدآفرین در جامعه ایجاد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: شورای اطلاع رسانی ساختار و جایگاه مهمی دارد و علاوه بر مدیریت بحران‌ها با برنامه ریزی مناسب، گردش اطلاعات به صورت شفاف از وظایف این شورا است.

خورشیدی همچنین از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان خواست، مشکلات و دغدغه‌ها را مشخص کنند تا با همفکری و هم افزایی ساماندهی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: با توجه به گستردگی فعالیت در بخش‌های مختلف، شورای اطلاع رسانی می‌تواند برای روشنگری افکار عمومی و جلب اعتماد عمومی قدم‌های مثبتی بر دارد.

فاطمه کرمپور، اطلاع رسانی دقیق و مناسب برای معرفی عملکرد دولت در زمینه‌های مختلف را از سیاست‌های تشکیل این شورا عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف بسیار مهم این شورا مبارزه با توطئه‌های دشمنان و خنثی کردن ناامیدی در جامعه است.

او ادامه داد: تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی با اصحاب مطبوعات و رسانه برای ایجاد امید آفرینی و روحیه مثبت در جامعه از ضرورت‎های این شوراست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: براساس ابلاغ وزیر کشور، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان‌ها به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده و آمادگی داریم پیشنهادهای مدیران دستگاه‌ها برای اطلاع رسانی مناسب را دریافت کنیم.

انتهای پیام/ک

نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.