امام جمعه بوشهر:

رسانه مهمترین خط مقاومت در برابر استعمار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استعمارگران توانسته اند در حوزه رسانه تولیدات بسیار زیادی داشته باشند و بر همین اساس امروز مهمترین خط مقاومت در برابر استعمار، جبهه رسانه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در نشست مدیران و نخبگان بسیج رسانه استان بوشهر که در آستانه روز قلم در مصلای جمعه این شهر برگزار شد، افزود: افرادی که در جبهه رسانه برای مقابله با استعمار حرکت می‌کنند افرادی انقلابی هستند و نامشان برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه مهم ایران در جغرافیای سیاسی بیان کرد: ایران استعمار نو را شکست داده، و این حرکت از ایران برای همه جهان الگو شده است.

امام جمعه بوشهر همچنین با بیان اینکه امروز شش اَبَر رسانه در دنیا فعالیت می‌کند که در اختیار صهیونیست‌ها قرار دارد، گفت: رسالت اصلی اصحاب قلم این است که تهاجم رسانه‌ای دشمنان را درهم بکوبند و اگر رسانه‌ای همسو با آن‌ها حرکت کند خیانت کرده است.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: استان بوشهر در بسیار‌ی موارد اولین بوده است و مهمترین آن، نبرد رئیسعلی دلواری با استعمار پیر است که جزء اولین‌هاست و رسانه‌های استان هم باید مانند رئیسعلی دلواری و علامه بلادی که در برابر استعمار ایستادند در برابر هجوم رسانه‌ای دشمن مقاومت کنند.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه هر روز در دفاع مقدس به سر می‌برند و با توجه به شرایط کنونی باید از حالت تدافعی خارج شوند.

انتهای پیام/ک

اهل رسانه باید اسلامی و انقلابی عمل کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.