تقویت جبهه مقاومت رسانه‌ای و خبری مهم و ضروری است

امام جمعه بوشهربا بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم مقابله با رسانه استکباری و امپریالیسم خبری قرار دارند افزود:در شرایط کنونی که با تهاجم فرهنگی استکباری روبه‌رو هستیم تقویت جبهه مقاومت رسانه‌ای و خبری امر مهم و ضروری است.

تقویت جبهه مقاومت رسانه‌ای و خبری امر مهم و ضروری استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در مراسم تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای استان بوشهر با بیان اینکه مهندسی افکار اجتماعی محور اصلی رسانه است بیان کرد: خبرنگاران افکار جامعه را مدیریت می‌کند و نقش مهمی در مهندسی مدیریت افکار جامعه دارند.

وی تصریح کرد: رسانه های غربی با مدیریتی یک پارچه و منظم در تلاش هستند خواسته‌های خود را به مردم اعمال کنند، اما جمهوری اسلامی آنان را در این موضوع ناکام گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: امپریالیسم خبری اکنون تمام رسانه‌های جهان را در دست دارد و فضا را معماری و مدیریت می‌کند.

صفایی افزود: تا قبل از انقلاب شبکه‌های ارتباطی گسترده نبودند، اما اکنون در تمامی جهان و در هر نقطه‌ای رسانه نفوذ کرده  و با گسترش دانش IT و ICT  تز هر انسان یک خبرنگار را به وجود آمد.

وی بیان کرد: ۶ ابر رسانه خبری در جهان وجود دارد که تمامی آن در دست صهیونیسم است ۱۳ شبکه، رسانه مرحله دوم فعال است که آن‌ها نیز در دست امپریالیسم خبری است.

امام جمعه بوشهر گفت:با وجود انقلاب اسلامی نهضت جدیدی از در حوزه خبر به وجود آمده است که آن ایجاد خبر اسلامی و صداقت خبری متناسب با ارزش‌ها و معارف اسلامی از اهداف آن بود.

صفایی یادآور شد: رسالت صحیح خبرنگاران انقلابی مقابله با اهداف رسانه استکباری است که تا کنون با موفقیت توانسته اند مبارزه جدی با استکبار خبری داشته باشد.

وی اولین خبرنگاران همانند انبیاء الهی دانست و تاکید کرد: در شرایط کنونی که با تهاجم فرهنگی استکباری روبه‌رو هستیم تقویت جبهه مقاومت رسانه‌ای و خبری امر مهم و ضروری است.

انتهای پیام/م

خبرنگاران در خط مقدم مقابله با رسانه استکباری و امپریالیسم خبری قرار دارند

برچسب ها: مطبوعات ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.