جنایت نیروهای تحت حمایت آمریکا علیه مردم سوریه

جنایات نیرو‌های قسد (گروه موسوم به نیرو‌های سوریه دموکراتیک) که تحت حمایت مستقیم آمریکا هستند علیه مردم برخی مناطق سوریه ادامه دارد.

جنایت نیروهای تحت حمایت آمریکا علیه مردم سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، نیرو‌های تحت حمایت آمریکا شماری از شهروندان سوری را در شمال این کشور بازداشت کردند. جنایات نیرو‌های قسد (گروه موسوم به نیرو‌های سوریه دموکراتیک) که تحت حمایت مستقیم آمریکا هستند علیه مردم منطقه الجزیره ادامه دارد.

منابع آگاه اعلام کردند: ده‌ها تن از نیرو‌های مسلح "قسد" غیرنظامیان را در شهر الشدادی در حومه حسکه بازداشت و آن‌ها را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

از الرقه و حومه آن هم خبر می‌رسد که شبه نظامیان قسد به تعدادی از منازل در حومه شرقی حماه یورش بردند. در همین حال هشت جوان سوری در شهرک عین عیسی بازداشت شدند.

ارتش سوریه طی سال‌های گذشته با کمک رشادت و ایثارگری نیروهای مقاومت و کشورهای حامی آن موفق شده گروه‌های تروریستی تحت حمایت غربی‌ها و کشورهای مرتجع منطقه را از نظر سازمانی در هم بکوبد و بخش زیادی از سرزمین‌های اشغال‌شده را آزاد کند. هم‌اکنون عناصر تروریستی صرفاً به صورت پراکنده در بخش‌هایی از خاک سوریه فعال هستند.

انتهای پیام/

بازداشت شماری از شهروندان سوری به دست عناصر تحت حمایت آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار