عبودتیان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جوانان با اراده ای در حوزه نوشت افزار ایرانی فعالیت می کنند/ توجه به شخصیت سازی در نمایشگاه امسال

مدیرعامل بنیاد خاتم الأوصیاء (عج) گفت:جوانان با اراده ای در حوزه نوشت افزار ایرانی بدون هیچ حمایت و کمکی فعالیت می کنند.

نوشت افزار ایرانی با حمایت حاکمیت پیشرفت محسوسی خواهد داشت

سیداحمد عبودتیان مدیرعامل بنیاد خاتم الأوصیاء (عج) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نوشت افزار ایرانی اسلامی تصریح کرد: اراده چندین جوان سبب شده است تا اتفاقات مطلوبی در این حوزه  رقم بخورد و سالی چندین محصول به محصولات نوشت افزار افزوده شود. اگر نوشت افزار ایرانی حمایت شود ظرف دو یا سه سال می‌توانیم پیشرفت محسوسی را در این زمینه شاهد باشیم.

مدیرعامل بنیاد خاتم الأوصیاء (عج) ادامه داد: بیش از آنکه شاهد محصولات نوشت افزار باشیم، اراده جوانان را برای کار در این حوزه می‌بینیم. این افراد در بازاری حضور پیدا کرده اند که بدون هیچ حمایت و کمکی، مواد اولیه را با چندین برابر قیمت تهیه می‌کنند.

وی ادامه داد:امسال نسبت به سال گذشته محصولات نوشت افزار تنوع بیشتری داشت اما تولیدکنندگان  تا نقطه ایده آل فاصله دارند. همچنین قیمت محصولات نیز افزایش  و قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

مدیرعامل بنیاد خاتم الأوصیاء (عج) با اشاره به اهمیت تصویرسازی و شخصیت سازی در حوزه نوشت افزار اظهار کرد: بحث شخصیت سازی در هفتمین نمایشگاه ایران نوشت به نسبت ادوار گذشته مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. تصاویر خارجی که روی محصولات نوشت افزار به کار برده شده است، با فرهنگ و ارزش ایرانی و اسلامی همخوانی ندارد اگرچه شخصیت‌هایی نظیر باب اسفنجی علی الظاهر مورد خاصی ندارد، اما این کاراکتر و نظایر آن، ماهیت بی بنیادی را نشان می‌دهند.

عبودتیان ادامه داد: مایه تاسف است که مجلس شورای اسلامی، وزارت صمت، قوه قضاییه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صداوسیما کمک‌های حداقلی را در زمینه تولید نوشت افزار  انجام می‌دهند و به صورت کامل حمایت و پشتیبانی نمی‌کنند.

مدیرعامل بنیاد خاتم الأوصیاء (عج) درباره وضعیت استقبال مردم از نوشت افزار ایرانی گفت: مردم به خوبی از نوشت افزار‌های ایرانی اسلامی استقبال می‌کنند و پیش بینی می‌شود تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه نسبت به سال قبل افزایش یابد.

عبودتیان گفت: برای بچه‌های مناطق محروم درحد توانمان  نوشت افزار را خریداری می‌کنیم؛ پویش «مشق احسان» در این وضعیت اقتصادی حرکت شایسته‌ای است که با همت مردم می‌توان نیاز دانش آموزان مناطق محروم را تامین کرد تا کودکان مناطق محروم در آستانه سال تحصیلی طعم شادی را بچشند.

انتهای پیام/ 

پویش «مشق احسان» برای تهیه نوشت افزار دانش آموزان مناطق محروم 

برچسب ها: ادبیات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار