روستای سیل‌زده نسه کوه لوداب بویراحمد ۱۰۰ درصد بازسازی می‌شود

بازسازی ۱۰۰ درصد بافت‌های آسیب‌دیده روستای نسه‌کوه ویسی لوداب تا پایان فصل گرما انجام می گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  سهراب اصالت‌زاده معاون بازسازی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازسازی ۱۰۰ درصد بافت‌های آسیب‌دیده روستای نسه‌کوه ویسی لوداب گفت: تلاش می‌کنیم تا قبل از فصل سرما این واحد‌ها بازسازی شوند.

سهراب اصالت‌زاده از عملیات آواربرداری اولین واحد فرسوده در این روستا گفت: روستای نسه‌کوه ویسی که حدود ۶۰ خانوار دارد در سیل اخیر دچار خسارات زیادی شد و نیاز به بازسازی و مقاوم سازی بافت‌های فرسوده بود که در شورای مدیریت بحران استان مقرر شد واحد‌های مسکونی بافت آسیب دیده این روستا با مشارکت مردم و دهیاری تخریب و با استفاده از تسهیلات کم بهره توسط بنیاد مسکن مقاوم‌سازی شود.
 
معاون بازسازی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته برای تعداد مالکین در این روستا چادر تهیه و در اختیار دهیاری قرار گرفته، همچنین مقرر شد به هر واحد ۸ تن سیمان رایگان تحویل داده شود.
 
وی با بیان اینکه مراحل کارشناسی و صدور پروانه به صورت رایگان انجام گرفته عنوان کرد: با بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات انعقاد قرارداد انجام گرفته و یا در مرحله اجرا هستیم و تلاش می‌کنیم با همکاری و مشارکت مردم قبل از شروع فصل سرما واحد‌ها بازسازی و مالکین در آنجا ساکن شوند.
 
معاون بازسازی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد از خدمات‌رسانی شایسته و به موقع به سیل زدگان روستای هدف تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه بنیاد مسکن صرفا در خصوص نوسازی و مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی مسؤولیت دارد، خواستار همکاری سایر خدمات توسط نهاد‌ها و دستگاه‌های خدمات در این روستا هستیم.
 
انتهای پیام/ط
 

روستای سیل‌زده نسه کوه لوداب بویراحمد بازسازی میشود

 
برچسب ها: بافت فرسوده ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.