آغاز ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در دوگنبدان

با حضور ریس سازمان نوسازی مدارس کشور عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری در محله سادات شهر دوگنبدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  در این آیین گفت: مجتمع فرهنگی محله سادات شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با زیربنای یکهزارو ۳۲۵ متر مربع و با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد.
تاجگرون افزود: اعتبار اولیه این طرح از سوی وزارت نفت تامین شده و در صورت نیاز مابقی اعتبار از سوی نوسازی مدارس تامین میشود
وی بیان کرد:  چندین زمین وزرشی ، مدرسه و طرح‌های مختلف در بافت فرسوده دوگنبدان در حال ساخت است

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور هم گفت: حدود ۳۰ درصد مدارس کشور فرسوده است و در استان کهگیلویه و بویر احمد هم حدود ۲۸ تا ۳۰ در صد مدارس فرسوده هستند.

رخشانی مهر به طرح مدارس ماندگار اشاره کردو افزود :در مدارس فرسوده کشور تعدادی مدرسه قدیمی وجود دارد که برای نسل‌های امروزی خاطرات زیادی را دارد که احیا این مدارس در دستور کار سازمان نوسازی مدارس است

وی گفت :مدارس ماندار نباید تخریب شود بلکه باید احیا شود

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با استخر ورزشی دوگنبدان اشاره کرد و افزود: این استخر سال گذشته حدود ۱۵ درصد پیشرفت داشت و هم اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت دارد که اعتبارآن هم از اعتبارات استانی تامین شده و دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

رخشانی مهر اظهار داشت: هم اکنون ۹۰ درصد از طرح‌های عمرانی حوزه نوسازی مدارس فعال است و ۱۰ درصد دیگر به دلیل مشکلات با پیمانکاران روند ساخت آن‌ها کند است.

انتهای پیام/غ

ساخت مجتمع فرهنگی در دوگنبدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.