نظارت و بازرسی ۶ گروه دامپزشکی در همدان

رئیس اداره دامپزشکی همدان گفت: در ماه مبارک رمضان ۶ گروه دامپزشکی شامل ۴ گروه سیار و ۲ گروه ثابت فعال است.

نظارت و بازرسی ۶ اکیپ دامپزشکی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیرحسین نقی پور، رئیس اداره دامپزشکی همدان از آغاز طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی در ماه رمضان خبر داد و افزود: این طرح از دیروز آغاز شد و تا پایان ماه رمضان تمام واحد‌های تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی مورد بازرسی و ارزیابی اداره دامپزشکی شهرستان همدان قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در این راستا ۶ گروه دامپزشکی شامل ۴ گروه سیار و ۲ گروه ثابت فعال است گفت: در ماه رمضان بازرسی از مراکز طبخ غذا، رستوران‌ها، مراکز عرضه مواد خام دامی شامل مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها ، سردخانه‌ها و مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت دام در شهر همدان تشدید می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی همدان با اشاره به اینکه در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر بازرسی‌ها انجام می‌شود افزود: در طول هفته یک روز بازدید مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و صنعت، معدن و تجارت از واحد‌ها در برنامه است.

نقی پور از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را در اسرع وقت به اداره دامپزشکی اطلاع دهند و افزود:  سامانه ۱۵۱۲ نیز شبانه‌ روز آماده دریافت گزارش‌هاست.

انتهای پیام/ب

آغاز طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.