اوج ابتذال اخلاقی در غرب

بازداشت ۸۲ نفر در آمریکا به اتهام سوءاستفاده جنسی از کودکان و نوزادان

اداره تحقیقات ایالت جورجیای آمریکا از بازداشت ۸۲ نفر به اتهام آزار و اذیت جنسی کودکان نوپا و نوزادان خبر داد.

بازداشت ۸۲ نفر در آمریکا به اتهام سوء استفاده جنسی از کودکان و نوزادان!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، بیش از ۸۰ نفر در آمریکا در جریان تحقیقات مربوط به سوء استفاده جنسی از کودکان و نوزادان بازداشت شدند.

اداره تحقیقات ایالت جورجیای آمریکا در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد ۸۲ نفر به اتهام آزار و اذیت جنسی کودکان بازداشت شده‌اند. همچنین ۱۷ کودک و حتی نوزاد در جریان این عملیات نجات یافتند.

بر اساس این بیانیه مطبوعاتی، ۳۱ نفر از بازداشت شدگان در ایالت جورجیا زندگی می‌کردند و بقیه آن‌ها اهل ایالت‌های آلاباما، فلوریدا، مریلند، کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی، ویرجینیا و ویرجینیای غربی بودند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این تحقیقات چند ماهه، هدف اصلی یافتن موارد سوء استفاده جنسی از نوزادان و حتی کودکان نوپا بود. افراد بازداشت شده اقدام به تولید و توزیع تصاویری وحشتناک از این کودکان می‌کردند. این عملیات به ما این فرصت را داد که تجربیات، اطلاعات و منابع خود را با واحدها، سازمان‌ها و دیگر ارگان‌ها به اشتراک بگذاریم تا اطمینان حاصل کنیم که هیچ جای امنی برای پنهان شدن مجرمانی که حساس‌ترین افراد جامعه ما را قربانی می‌کنند، وجود ندارد.

در جریان این تحقیقات ۱۷۱ آژانس فدرال و دولتی همکاری کردند. از جمله آن‌ها می‌توان به سازمان اف بی آی، وزارت امنیت میهن و اداره‌های پلیس چندین ایالت آمریکا اشاره کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که افراد بازداشت شده بین ۲۰ تا ۷۰ ساله هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فساد اخلاقی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار