کشف زمین خوار میلیاردی در قروه

فرمانده انتظامی استان از کشف یک فقره زمین‌خواری به ارزش بیش ازده میلیارد ریال در شهرستان قروه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج و به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار علی آزادی گفت: درپی ارجاع یک فقره پرونده به اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان قروه با موضوع تصرف غیر قانونی اراضی ملّی در یکی از مناطق این شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی مأموران و بهره گیری از نظر کارشناسان اداره راه وشهرسازی و همچنین استفاده از نقشه‌های مرجع موجود، غیر قانونی و مجرمانه بودن تصرف اراضی برای مأموران محرز شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در اجرای دستورالعمل مبارزه با جرائم اقتصادی، عامل زمین خواری وتصرف به اراضی ملی شناسایی وبرای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: بررسی‌های تکمیلی ماموران نشان داد که متهم اقدام به تصرف بیش از ۸ هزارو ۷۰۰ متر از اراضی ملی کرده که برابر اعلام کارشناسان ارزش این قطعه زمین بیش از ده میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان خاطر نشان کرد: پس ازتشکیل پرونده، متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ع

تصرف بیش از ۸ هزارو ۷۰۰ متر از اراضی ملی در قروه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.