جانشین فراجا:

عملیات‌ها بدون اشراف اطلاعاتی کارآمد ناقص است

سردار رضایی گفت: روح حاکم بر اجرای مأموریت‌ها اطلاعات است و تمامی مأموریت‌ها و عملیات‌ها بدون اشراف اطلاعاتی کارآمد ناقص است.

سردار قاسم رضایی در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان گفت: اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی راهبردهای‌ترین اصل در اجرای مأموریت‌های مرزبانی است.

جانشین فراجا گفت: روح حاکم بر اجرای مأموریت‌ها اطلاعات است و تمامی مأموریت‌ها و عملیات‌ها بدون اشراف اطلاعاتی کارآمد ناقص است.

وی از تلاش شبانه‌روزی مرزبانان در راستای تحقق امنیت پایدار، برقراری امنیت و مردم‌داری تقدیر کرد و افزود: استیفای حقوق مرزنشینان وظیفه ذاتی مرزبانی است و ما با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری خادمان مردم هستیم و باید همواره تلاش کنیم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

وی همچنین از امنیت مثال‌زدنی و آبادانی مرز‌های کردستان ابراز خرسندی کرد و گفت: اکنون مرزبانی با اشراف کلی بر مرز‌های نظامی مقدس جمهوری اسلامی، در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بوده و اجازه هیچ‌گونه نا امنی در نوار مرز را نخواهد داد.

رضایی بر توجه ویژه به راهبرد‌های فرماندهی مرزبانی فراجا تأکید کرد و افزود: راهبرد‌های فرماندهی مرزبانی فراجا نیاز به اجرایی کردن و استمرار دارد و لازمه تحقق آن دقت زیاد، سرعت بالا، اشراف کامل و هوشیاری در مأموریت‌ها است.

وی عنوان کرد: فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی، آموزش است؛ آموزش و آگاهی‌بخشی و تربیت نیرو‌های متعهد، لایق و متخصص از نیاز‌های اساسی یک سازمان است که در پیشرفت و تعالی و دستیابی به اهداف آن بسیار مؤثر است.

برچسب ها: فراجا ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.