با مخترعین ایرانی؛

پزشکان متخصص و پرستاران کاربلد ناجی بیماران و سالمندان در منازل

یکی از استارت‌آپ ها موفق به راه اندازی سامانه ای برای خدمت رسانی به بیماران و سالمندان در منازل شده است.

پزشکان متخصص و پرستاران کاربلد ناجی بیماران و سالمندان در منازلبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از استارت‌آپ ها موفق به راه اندازی سامانه‌ای برای ارائه خدمات پزشکی و پرستاری به بیماران و سالمندان در منازل آنها شده است.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره سامانه ای که موفق به راه‌اندازی آن شده است اظهار کرد: سامانه ای را طراحی کرده ایم و  به کمک آن هر یک از بیماران و سالمندان می توانند به راحتی هرچه تمام تر از وجود پزشک و پرستار  در منازل خود بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این سامانه فضای راحتی را برای بیماران به وجود می‌آورد گفت: به واسطه این سامانه هر یک از بیماران می‌توانند فعالیت های پزشکی، آزمایشگاهی و پرستاری خود را به جای آنکه در بیمارستان‌ها بگذرانند به راحتی و آسایش در منزل خود بگذرانند.

سامانه‌ای کاربردی برای انجام فیزیولوژی و سونوگرافی 

مدیر این استارتاپ با اشاره به  پزشکان و پرستاران این سامانه بیان کرد: پزشکان، پرستاران و متخصصین این سامانه دوره های متخصص را گذرانده اند.

وی درباره چگونگی همکاری این سامانه با بیمه های درمانی گفت: با تمام بیمه‌های درمانی طرف قرارداد هستیم و با همکاری آنان فعالیت خود را پیش می‌بریم.

مدیر این سامانه با اشاره به برخی از اقدامات درمانی که در منازل انجام می شود بیان کرد: انجام فیزیوتراپی، آزمایش خون، سونوگرافی، تزریقات و معاینات دوره‌ای از جمله اقدامات درمانی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار