در چهل سالگی انقلاب؛

برگزاری ۵۱ برنامه توسط جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از برگزاری ۵۱ برنامه توسط جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد.

برگزاری ۵۱ برنامه توسط جمعیت هلال احمر آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سعید رهبر سوره ضمن تبریک این ایام فرخنده و مبارک به کلیه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر کشور، گفت: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در چهل سالگی انقلاب ۵۱ عنوان برنامه اجرا خواهد کرد.

وی، از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهل سال خدمت این سازمان مردم نهاد خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمرآذربایجان غربی بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، شهدای امدادگر زیادی را تقدیم این انقلاب کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، تصریح کرد: این جمعیت با همیاری اعضای توانمند و فعال داوطلب، خدمات ارزنده‌ای را از آغاز انقلاب تا الان به مردم فهیم استان پهناور و چند ملیتی آذربایجان غربی ارائه کرده است.

برگزاری جشن انقلاب با حضور اعضای کانون دانش آموزی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی نیز در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در مدرسه شهید مجنونیانس، در کنار اعضای کانون دانش آموزی و دیگر مقامات ارشد استانی، زنگ انقلاب را نواختند و این انقلاب را جشن گرفتند.

در شهرستان بوکان و چایپاره نیز به مناسبت دهه مبارکه فجر آزمون درون مدرسه‌ای بین مدارس مجری طرح ملی دادرس برگزار شد.

این آزمون در شهرستان بوکان به صورت همزمان با حضور ۲۰ مدرسه مجری طرح ملی دادرس در مدرسه هنرستان شرف برگزار شد.

در این آزمون بیش از ۳۰۰ نفر از دادرسان با یکدیگر به رقابتی از جنس رفاقت پرداختند تا بتوانند در مرحله شهرستانی حضور پیدا کنند.

اعضای کانون دانش آموزی مدرسه هیئت امنایی کوثر شهرستان شوط نیز با پوشیدن کاور‌های دانش آموزی به مراسم جشن انقلاب رنگ و بویی دیگر بخشیدند.

به مناسبت دهه مبارک فجر و اجرای هفتمین المپیاد آماده مرحله مقدماتی، جلسه‌ای از طریق ویدیو کنفرانس با سازمان جوانان برگزار شد.
این جلسه با حضور معاون دانش آموزی و پیش دبستانی سازمان جوانان، روسای ادارات آن معاونت، کارشناسان ستادی و معاونین امور جوانان استان‌ها و داورانی کشوری برگزار شدکه حاضرین جلسه به چگونگی اجرای هر چه بهتر این دوره از مسابقات پرداختند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.