عملیات توسعه و بازسازی موزه میاندوآب آغاز شد

عملیات توسعه و بازسازی موزه باستان شناسی میاندوآب با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در آیین کلنگ زنی توسعه و بازسازی موزه میاندوآب  گفت: این طرح در زمینی به مساحت یکهزار و ۳۰۰ متر مربع با برآورد اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در پنج طبقه اجرا می‌شود.

جلیل جباری ادامه داد: در طبقه زیرزمین، بخش کنترل و نگهبانی، سرویس‌های بهداشتی، مخزن اشیاء، آزمایشگاه مرمت آثار و اشیای تاریخی، تاسیسات و نمازخانه به مساحت ۱۹۵.۵۳ متر مربع و در طبقه همکف نیز باجه فروش بلیط، لابی، سرویس‌های بهداشتی و سالن اجتماعات به مساحت ۲۶۴ متر مربع طراحی شده است.

جباری اظهار داشت: طبقه اول آن نیز به سالن اصلی نمایشگاه، لابی، سرویس‌های بهداشتی، بخش گالری و نمایشگاه موقت در مجموع به مساحت ۳۲۷.۷۰ متر مربع و در طبقه دوم نیز سالن دوم نمایشگاه، انتشارات و بخش پژوهش، به مساحت ۳۲۷.۷۰ مترمربع و در طبقه سوم هم بخش مدیریت، لابی، سرویس‌های بهداشتی و بخش اداری به مساحت ۱۸۹.۰۷ متر مربع اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

 موزه میاندوآب بازسازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.