سعیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نشست سه قوه برای بررسی ۱۵ ابهام قانون منع به کارگیری بازنشستگان دوشنبه تشکیل می‌شود

سخنگوی فراکسیون جوانان از تشکیل جلسه‌ای با حضور نمایندگان سه قوه برای بررسی 15 ابهام قانون منع به کارگیری بازنشستگان خبر داد.

دوشنبه نشست سه قوه برای بررسی 15 ابهام قانون منع به کارگیری بازنشستگان تشکیل می‌شودزهرا سعیدی سخنگوی فراکسیون جوانان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز صبح سه قوه برای بررسی ابهامات قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت: در این نشست که با حضور رئیس دیوان محاسبات، معاون سازمان اداری استخدامی، رئیس جمهور، معاون حقوقی رئیس جمهور، نماینده دیوان عدالت اداری و جمعی از نمایندگان برگزار شد، تاریخ و استثنائات قانون منع به کارگیری بازنشستگان و ابهامات آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در این نشست ابهاماتی که در مورد وضعیت افراد بازنشسته، بازخرید شده، افراد اعاده به خدمت، ایثارگران و اعضای هیئت علمی وجود دارد، هم مطرح و قرار شد دوشنبه هفته آینده جلسه دیگری با حضور نمایندگان سه قوه در دیوان محاسبات تشکیل و ابهامات موجود بار دیگر مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس ادامه داد: اگر بعد از این جلسه همچنان اختلاف و ابهامی باقی بماند می‌توان از مجلس استفساریه گرفت، در این راستا 15 ابهام و سوال وجود دارد که دوشنبه بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۷
چرا آقای حیاتی گوینده خبر کنار نمیرن ؟؟ ایشون چند سالی هست بازنشسته شده اند؟؟
یعنی اینقدر گوینده جوان نداریم؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۱۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۷
مگه ما آدم نیستم حالا این بازنشسته های پیر کنار نمیرن ما جوانان بیاییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۷
بازنشسته باید برود . یک کلام تمام. دیگه تبصره و .... یعنی چه؟؟
آخرین اخبار