دستگیری چند سارق سابقه دار موتورسیکلت در کیانشهر

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر از دستگیری سارقان خودرو و موتورسیکلت در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ سید امین موسوی پور رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر گفت: در پی چندین مورد شکایت و گزارش مردمی مبنی بر سرقت خودرو و موتورسیکلت در منطقه کیانشهر به جهت احساس امنيت بيشتر شهروندان و جلوگیری از فعالیت سارقان موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: تيم عمليات کلانتری ۱۵۸ کیانشهر به صورت نامحسوس در سطح محدوده خود فعال شد و ماموران در حين گشت زنی به يک دستگاه خودرو پرايد مشکوک شده و پس از استعلام مشخص شد که خودرو مورد نظر در روز عاشورا ساعت 6 صبح از محله نواب مورد سرقت واقع شده است.

دستگیری چند سارق سابقه دار موتورسیکلت در کیانشهر

سرهنگ موسوی پور در ادامه گفت: پس از شناسایی منزل متهم و انجام هماهنگی های لازم با مقام قضایی، عوامل اين کلانتری نسبت به اجرای حکم ورود به منزل اقدام کردند که پس از ورود به مخفيگاه فردی معروف به «مهدی پهن» وی را بازداشت کردند.

وی در ادامه در رابطه با اظهارات متهم گفت: متهم به همراه همدستانش حدودا سه ماه قبل از زندان آزاد شد. وی از سارقان سابقه دار بوده و به جرم مشارکت در قتل به زندان رفته است.

رئیس کلانتری ۱۵۸کیانشهر در رابطه با دستگیری همدست متهم اظهار کرد: در هنگام دستگیری همدست متهم و بازرسی بدنی، مقداری مواد روان گردان شیشه از وی کشف شد و در اعترافات خود به 390 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.

وی در ادامه بیان داشت: نفر سوم و چهارم این باند که در همان منطقه با موتور سیکلت سرقتی در حال خرید مواد مخدر بودند به محض رویت ماموران اقدام به فرار می کنند و عوامل کلانتری 158 کیانشهر طی تعقیب و گریز به مسافت 2 کیلومتر اقدام به شلیک 3 تیر هوایی کردند و پس از دقایق هر دو متهم توسط پلیس دستگیر شدند.

دستگیری چند سارق سابقه دار موتورسیکلت در کیانشهر

سرهنگ موسوی با بیان اینکه هر دو نفر از سابقه داران سرقت موتور سیکلت هستند، گفت: متهم سوم 29 ساله در کلانتری به 10 فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد و به گفته وی حدود 10 سال از جوانیش را در زندان سپری کرده است؛ همچنین همدستش 38 ساله معروف به «حسین دماغ» که نفر چهارم باند است از سابقه دارهای سطح منطقه است و 2 دو روز قبل از زندان آزاد شده بود که دوباره به دام پلیس افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار