رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری خبر داد

سرقت سردیس شهید ارمنی گاگیک طومانیان ناکام ماند/ دزدی یک روز بعد از رونمایی

کریمی از اقدام افرادی برای سرقت سردیس شهید ارمنی خبر داد و گفت: پروژه سرقت مجسمه، شب گذشته ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت 30 دقیقه بامداد شب گذشته سه موتور سوار در حالی شروع به سرقت تندیس برنزی شهید ارمنی گاگیک طومانیان می‌کنند، که در همان ابتدا با فریادهای «آی دزد!» مامور آبیاری فضای سبز این محدوده پا به فرار می گذارند.

برزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، ارزش ریالی این تندیس را 50 میلیون تومان اعلام کرد و وقوع این حادثه تنها یک روز پس از نصب تندیس را تاسف بار خواند.

تندیس شهید ارمنی گاگیک طومانیان 7 مهر ماه در میدان گاگیک طومانیان در خیابان قائم مقام فراهانی  نصب شد. این میدان تا سه سال پیش «شعاع» نامیده می شد.

در همین راستا محمدعلی کریمی اصل رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در توییتی از اقدام افرادی برای سرقت سردیس شهید ارمنی خبر داد و اظهار کرد: با هوشیاری ‌و‌ مراقبت همکارانم در شهرداری منطقه ۶، پروژه سرقت مجسمه، سردیس شهید ارمنی گاگیک طومانیان، شب گذشته ناکام ماند.

وی در ادامه نوشت: اینکه روز بعد از رونمایی شهرداری تهران از تندیس سرداران شهید دفاع‌مقدس، اقدام به سرقت و تخریب می‌شود، جای تأمل و تأسف دارد.

سرقت مجسمه شهید ارمنی ناکام ماند

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار