رژیم صهیونیستی گزارش نتیجه تحقیقات مسکو درباره سقوط جنگنده روس را رد کرد

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای نتایج تحقیقات روسیه درباره سقوط هواپیمای روس را رد و اعلام کرد به عملیات نظامی در سوریه ادامه می‌دهد.

رژیم صهیونیستی: جنگنده‌های ما پشت جنگنده سرنگون شده‌ی روسیه پنهان نشدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در توییتر ادعا کرد: «نیروی هوایی اسرائیل پشت هیچ جنگنده‌ای پنهان نشده بود و در زمان سرنگونی جنگنده روس در حریم هوایی اسرائیل بود».

ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد مکانیسم خودداری از برخورد با نیرو‌های روسی که در حال انجام عملیات در منطقه بودند در زمانبندی مربوطه انجام شد. به ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مقامات ارشد این ارتش برای تایید هر عملیاتی، امنیت نیرو‌های روسی در سوریه را در نظر می‌گیرند.

در حالی که مسکو اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه را «غیرمسئولانه» و «غیرحرفه‌ای» توصیف کرده، در بیانیه تل‌آویو تأکید شده است این رژیم به حملات به سوریه ادامه خواهد داد.

وزارت دفاع روسیه امروز، یکشنبه اعلام کرد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مسئول کامل سقوط هواپیمای ایلوشین-۲۰ است که سه شنبه توسط پدافند زمینی سوریه سرنگون شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد رژیم صهیونیستی «توافق‌های جلوگیری از حادثه در سوریه» را نقض کرده است. این رژیم تنها یک دقیقه پس از آغاز حمله هوایی مذکور، آن را به طرف روس اعلام کرد و خلبان‌های جنگنده‌های اف-۱۶ صهیونیست‌ها پشت هواپیمای ایلوشین-۲۰ پنهان شدند و همین مسأله سبب شد هواپیمای روسیه هدف پدافند هوایی سوریه قرار گیرد و ۱۵ نفر سرباز روس که در آن هواپیما بودند، جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تورج
۱۹:۵۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
روسیه روسیه
انتقام انتقام
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار