گشایش پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اردبیل

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و شرکت کنندگانی از هشت استان کشور پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنعت ساختمان در اردبیل اظهار داشت: با حضور بیش از 40 شرکت کننده از هشت استان کشور و اقشار مختلف مردم و مسئولان  پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اردبیل گشایش یافت و تولیدکنندگان در این نمایشگاه محصولات خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به این که در نمایشگاه صنعت ساختمان از استا‌ن‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و تهران شرکت کرده‌اند گفت: این نمایشگاه تا 5 مرداد ماه از ساعت 15 تا 20 برای بازدید عموم دایر است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: تولیدکنندگانی که در نمایشگاه شرکت کرده‌اند تولیدات باکیفیت مناسب و استاندارد را به معرض نمایش گذاشته‌اند که خریداران می‌توانند از کالای باکیفیت و استاندارد خرید کنند.

ندایی با اشاره به این که تولیدکنندگان ایرانی در عرصه تولید محصولات صنعت ساختمان می‌توانند با رقیبان خارجی رقابت کنند گفت: بازدیدی که از نمایشگاه داشتیم نمود این امر بود و شاهد تولیدات باکیفیت و استاندارد محصولات ساختمانی بودیم.

وی گفت: اولویت اساسی حمایت از تولیدکنندگان داخلی است تا بتوانند با انگیزه و رغبت مناسب در راستای ارتقای تولید و اشتغال منطقه گام بردارند.

انتهای پیام/ح

شرکت 8 استان کشور در نمایشگاه صنعت ساختمان

برچسب ها: نمایشگاه ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.