شهرداری و دهیاری در آبادانی و توسعه شهر نقش مهمی ایفا می‌کنند

فرماندار کنارک گفت: شهرداری و دهیاری در رسیدن به شاخصه‌های یک شهر و روستای سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا و همچنین رضایتمندی مردم نقش مهمی را ایفا می‌کنند. 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گردهمایی دهیاران به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور ابابکر بلوچ سرپرست فرمانداری، مسئولین شهرستان، شهردار، بخشداران و دهیاران روستا‌های شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری کنارک برگزار شد.

فرماندار کنارک در این جلسه ضمن گرامیداشت ۱۴ تیر ماه (روز شهرداری‌ها و دهیاریها) از خدمات شبانه روزی شهرداران و دهیاران و کارکنان پرتلاش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قدردانی کرد و گفت: شهرداری و دهیاری در رسیدن به شاخصه‌های یک شهر و روستای سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا و همچنین رضایتمندی مردم نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

ابابکر بلوچ افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب و اجرای آن و مشارکت موثر مردم در تحقق درآمد‌های پایدار شهرداری و دهیاری در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تایید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسیر توسعه همه جانبه شهر و روستا را هموار و فضای مطلوب برای زندگی شهروندان و روستائیان فراهم کنند.

در این گردهمایی امام جمعه، شهردار، بخشداران، شورای بخش مرکزی به تشریح جایگاه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخته و خواستار تلاش بیشتر مسؤولان در این حوزه شدند.

در پایان چندتن از دهیاران نمونه بخش مرکزی و زرآباد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

گردهمایی دهیاران در کنارک 

برچسب ها: فرمانداری ، دهیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار