ارجاع یک هزار و 800 پرونده قضايي در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملايراز ارجاع 1 هزار و 800 پرونده قضايي در این شهرستان خبر داد.

ارجاع 1 هزار و 800 پرونده قضايي در ملايربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داوود علی‌بخشی، فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر از سازش بیش از یک‌هزار و 600 فقره پرونده قضایی طی امسال توسط پلیس خبر داد.

 وی اظهار کرد: با تلاش تخصصی و فرآیند آگاهی بخشی به طرفین درگیر و در راستای نیل به حداکثر سازش در پرونده‌های قضائی در کلانتری‌های شهری،از یک‌هزار و 800 پرونده قضایی ارجاعی به واحدهای مشاوره و مددکاری اجتماعی طی این مدت یک هزار و600 پرونده قضایی  منجر به سازش و مصالحه اجتماعی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خاطر نشان کرد: در زمینه پیشگیری اجتماعی با برگزاری 371 جلسه آموزش همگانی برای بیش از 20 هزار نفر فراگیر زن و مرد در سنین مختلف، موضوعات مورد نیاز طیف‌های مختلف جامعه، از سوی مربیان و مدرسان آموزش همگانی اطلاع‌رسانی شد.

علی بخش  به موضوعات آموزشی مورد نظر پلیس اشاره کرد و افزود: خطرات مواد مخدر، تهدیدات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، معرفی دوستان امین، نحوه دریافت مشورت در خانواده قبل از بروز هرگونه آسیب، معرفی سامانه‌های پلیس، اهمیت مشارکت در تولید امنیت و آرامش از موارد مورد نظر است.

انتهای پیام/ب

سازش 1 هزارو 600 پرونده قضایی در ملایر

 

برچسب ها: قوه قضاییه ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.