رئيس مركز آموزش فني وحرفه‌اي ملاير:

فعالیت 33 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در ملایر

رئيس مركز آموزش فني وحرفه‌اي ملايرگفت: 33 آموزشگاه آزاد زیر نظر فنی‌وحرفه‌ای در ملایر فعالیت دارند.

فعالیت 33 آموزشگاه آزاد ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احسان فراهانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ملایربیان کرد: هدف از آموزش های فنی و حرفه‌ای، ایجاد اشتغال مولد و پایدار در کشور است.

 وی به اهمیت جایگاه بخش خصوصی در ایجاد اشتغال با توجه به محدودیت جذب نیرو به بدنه دولت و لزوم  حمایت جدی دولت از ظرفیت‌های بخش خصوصی در ایجاد اشتغال بهینه تاکید کرد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 3 شهید رجایی ملایر ادامه داد:در حال حاضر 33 واحد آموزشگاه آزاد در رشته‌های مختلف زیر نظر فنی و حرفه‌ای ملایر در این شهرستان فعالیت دارند.

فراهانی اظهار داشت: هر رشته‌ای که نیاز بازار باشد در آموزشگاه‌های هنری شهرستان وجود دارد که این خود نشان از پویایی و فعالیت خوب آموزشگاه‌ها برای تولید اشتغال و ترویج کار هنری است. 

 وی تاکید کرد: در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌ عنوان بسترساز ایجاد اشتغال پایدار، اولین آموزشگاه فنی وحرفه‌ای آزاد در رشته طلا و جواهرسازی  در ملایر با سرمایه‌گذاری بالغ بر 400 میلیون ریال از محل آورده  شخص موسس و تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با ظرفیت آموزشی 200 نفر افتتاح شده است.

  انتهای پیام/ب

فعالیت آموزشگاه آزاد در ملایر

برچسب ها: فنی وحرفه ای ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.