خیری: تابع نظر اسکوچیچ هستم

کاپیتان تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: بازی نکردنم از ابتدای دربی مازندران یک موضوع فنی بود و تابع نظر اسکوچیچ سرمربی تیم هستم.

مهدی خیری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره برد تیمش برابر نساجی قائمشهر در دربی مازندران اظهار کرد: ما می توانستیم خیلی زود به پیروزی دست یابیم اما در نهایت گل برتری را دقیقه 90 زدیم و در کورس مدعیان قهرمانی در لیگ دسته یک باقی ماندیم. 

او درباره اینکه تیم خونه به خونه  برد 6 امتیازی برابر تیم نساجی قائمشهر بدست آورده است، بیان کرد: هفته بعد یک بازی سخت برابر نفت مسجد سلیمان داریم و با برد این بازی به هدفمان که همانا صعود به لیگ برتر است نزدیک تر می شویم. دیدار  با بادران هم یک بازی 6 امتیازی است که در صورت برد برابر این تیم در کورس مدعیان می مانیم. 

کاپیتان تیم خونه به خونه بابل درباره حضور نداشتنش از اول بازی گفت: بازی نکردنم از ابتدا یک موضوع فنی بود و اسکوچیچ هر نظری داشته باشد آن را می پذیرم. مهم این است که تیم پیروز شود و خدا را شکر 3 امتیاز این بازی را کسب کردیم. 

بازیکن تیم فوتبال خونه به خونه بابل در پایان درباره وضعیت زمین بازی خاطر نشان کرد: زمین بازی را خودتان دیدید که خیلی نامناسب است. امیدوارم سال بعد وضعیت زمین مناسب برای برگزاری بازی باشد تا تیم ما بهتر بازی کند. 

انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن تیم خونه به خونه درباره برد در دربی مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار