مهابادی: گل سالم ما در دربی مازندران مردود اعلام شد

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: داور بازی اشتباهات زیادی در دربی مازندران داشت و گل سالم ما را مردود اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داوود مهابادی درباره شکست تیمش در دربی مازندران اظهار کرد: تیم خونه به خونه فقط چند موقعیت گلزنی برابر تیم ما داشت. همچنین یک گل سالم به حریف خود زدیم که داور بازی این گل را مردود اعلام کرد. تیم بابلی یک گل زد که به نظرم اوت بود. 

او ادامه داد: در مجموع داور بازی اشتباهات زیادی داشت و صحنه هایی که داور بازی خطا گرفت فیلم این صحنه ها را داریم. 

مهابادی بیان کرد: بازی سختی بود و تیم خونه به خونه در خانه خودش بازی می کرد و عادت به بازی در چنین زمین هایی دارند اما ما هم آمده بودیم تا بازی را پیروز شویم و تلاش خود را هم کردیم اما در نهایت این بازی را شکست خوردیم. 

سرمربی تیم نساجی قائمشهر درباره وضعیت برگزاری این بازی گفت: این بازی به خوبی برگزار شد و مسئولان فدراسیون فوتبال عملکرد خوبی داشتند و مشکل خاصی نبود. البته رفتار و حرکات برخی از مسئولان خونه به خونه از جمله اسکوچیچ سرمربی این تیم را نپسندیدم. سرمربی خارجی حریف چه ادعایی دارد که بعد از زدن گل حرکت زشت و زننده ای انجام می دهد. فوتبال چقدر ارزش دارد که برخی از افراد حرکات زشتی هم انجام می دهند. علاوه بر این از هواداران بابلی انتظار بیشتری داشتم.

مهابادی درباره ناراحتی هواداران قائمشهری از باخت تیم خود بیان کرد: من بیشتر برای هواداران خود ناراحت شدم که شکست تیم خود را نظارگر بودند. به هر حال فوتبال ادامه دارد و نیاز به زمان داریم که هواداران خود را دوباره خوشحال کنیم. 

انتهای پیام/ 

اظهارات مهابادی درباره شکست تیمش در دربی مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار